Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/1188
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Giannakopoulou, Margarita | - |
dc.contributor.author | Papathanassoglou, Elizabeth | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-17T11:00:26Z | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-02T09:01:14Z | - |
dc.date.available | 2015-03-17T11:00:26Z | - |
dc.date.available | 2015-12-02T09:01:14Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Νοσηλευτική, 2004, Τόμος 43, Τεύχος 2, Σελίδες 166-172 | en_US |
dc.identifier.issn | 11056843 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/1188 | - |
dc.description.abstract | Την τελευταία δεκαετία όλο και περισσότερο αναγνωρίζεται η θετική αξία της εκπαίδευσης των νοσηλευτών στην Ανακλαστική Γνωσιακή Διεργασία (Reflective Practice) και στην εφαρμογή της κατά την επαγγελματική πρακτική. Σκοπός: H ανασκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας που αφορά στην έννοια της ανάκλασης και η παρουσίαση του φιλοσοφικού και θεωρητικού υπόβαθρού της.Yλικό–Μέθοδος: Βιβλιογραφική αναζήτηση στις βάσεις δεδομένων MEDLINE και CINAHL και ανασκόπηση σημαντικών βιβλίων για το θέμα. Αποτελέσματα: H Ανακλαστική Γνωσιακή Διεργασία, αφορά σε μια διαδικασία σκέψης που ο φιλόσοφος John Dewey προσέγγισε στις αρχές του 20ού αιώνα, με την οποία το άτομο αναλύει μια βιωμένη εμπειρία, μαθαίνει μέσα από αυτή, τροποποιεί την πρακτική του και βελτιώνεται. Με την εφαρμογή της ανακλαστικής διεργασίας, ο νοσηλευτής μπορεί να χειριστεί προβλήματα που ανακύπτουν στον κλινικό χώρο, τα οποία είναι πολύπλοκα και πολυπαραγοντικά και επιδέχονται περισσότερες από μία σωστές «απαντήσεις». Η διαδικασία περιλαμβάνει την καταγραφή της αποτελεσματικότητας της εφαρμοζόμενης πράξης, την εκτίμηση των αποτελεσμάτων κατά τη λύση του προβλήματος, τον έλεγχο της υπάρχουσας γνώσης και την εκτίμηση της στρατηγικής που ακολουθήθηκε. Συμπεράσματα: Ο νοσηλευτής μπορεί να αναθεωρήσει πεποιθήσεις, στάσεις και πρακτικές, να σχεδιάσει την επόμενη κίνησή του και να βγει από αυτή τη διαδικασία ενδυναμωμένος και βελτιωμένος τόσο ως άτομο, όσο και ως επαγγελματίας. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | Νοσηλευτική | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Γνωσιακή ανάκλαση | en_US |
dc.subject | Αναστοχασμός | en_US |
dc.subject | Εμπειρική μάθηση | en_US |
dc.subject | Ανακλαστικός κύκλος | en_US |
dc.title | Η συμβολή της ανακλαστικής γνωσιακής διεργασίας στη βελτίωση της νοσηλευτικής πρακτικής | en_US |
dc.title.alternative | Reflective practice and quality improvement in nursing | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.collaboration | National and Kapodistrian University of Athens | en_US |
dc.subject.category | Health Sciences | en_US |
dc.journals | Hybrid Open Access | en_US |
dc.review | Peer Reviewed | en |
dc.country | Greece | en_US |
dc.subject.field | Medical and Health Sciences | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/54 | en |
dc.relation.issue | 2 | en_US |
dc.relation.volume | 43 | en_US |
cut.common.academicyear | 2004-2005 | en_US |
dc.identifier.spage | 166 | en_US |
dc.identifier.epage | 172 | en_US |
item.openairetype | article | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
crisitem.author.dept | Department of Nursing | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Health Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-7439-1492 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Health Sciences | - |
crisitem.journal.journalissn | 2241-3409 | - |
crisitem.journal.publisher | Εθνικό Σύνδεσμο Νοσηλευτών Ελλάδας | - |
Appears in Collections: | Άρθρα/Articles |
CORE Recommender
This item is licensed under a Creative Commons License