Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/10865
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.editorPapadima-Sophocleous, Salomi-
dc.date.accessioned2018-03-23T09:30:03Z-
dc.date.available2018-03-23T09:30:03Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.isbn9789963681242-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/10865-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectLiteracy programsen_US
dc.subjectWomen and literatureen_US
dc.titleThe ALCUIN teacher guide to motivating students to read literatureen_US
dc.typeBooken_US
dc.collaborationCyprus University of Technologyen_US
dc.subject.categoryLanguages and Literatureen_US
dc.countryCyprusen_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
cut.common.academicyear2010-2011en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_2f33-
item.openairetypebook-
item.languageiso639-1en-
crisitem.editor.deptLanguage Centre-
crisitem.editor.facultyLanguage Centre-
crisitem.editor.orcid0000-0003-4444-4482-
crisitem.editor.parentorgCyprus University of Technology-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Βιβλία/Books
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

421
Last Week
0
Last month
13
checked on 19 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα