Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/1013
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zachariadis, Theodoros | - |
dc.contributor.other | Ζαχαριάδης, Θεόδωρος | - |
dc.date.accessioned | 2012-05-11T05:47:10Z | en |
dc.date.accessioned | 2013-05-17T07:12:56Z | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-02T08:38:25Z | - |
dc.date.available | 2012-05-11T05:47:10Z | en |
dc.date.available | 2013-05-17T07:12:56Z | - |
dc.date.available | 2015-12-02T08:38:25Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Σχόλιο Οικονομικής Πολιτικής του Κέντρου Οικονομικών Ερευνών, 2006, Τεύχος 9 | en_US |
dc.identifier.issn | 14503077 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/1013 | - |
dc.description.abstract | Η πρόσφατη αναθεώρηση της φορολογίας αυτοκινήτων, παρά τα θετικά της στοιχεία, αναμένεται να οδηγήσει σε ζήτηση για περισσότερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Ελλείψει αξιόλογου συστήματος δημόσιων μεταφορών, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιδείνωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και της κατανάλωσης καυσίμων στα αστικά κέντρα. Με βάση επίσημα στοιχεία που παρατίθενται στο παρόν σχόλιο, προκύπτει ότι η διαφοροποίηση του φόρου ανάλογα με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάθε αυτοκινήτου θα έχει μάλλον μικρή επίδραση στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Καταλήγουμε με μια πρόταση για μελλοντική αναθεώρηση της φορολογίας, έτσι ώστε να μην αδικούνται κάποιες κατηγορίες αυτοκινήτων από την κλιμακωτή φορολόγηση, να επιβραβεύονται τα τεχνολογικά προηγμένα οχήματα που έχουν τη μικρότερη κατανάλωση καυσίμου στην κατηγορία τους και να ευνοείται με ισχυρά κίνητρα η μαζική απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | Σχόλιο Οικονομικής Πολιτικής του Κέντρου Οικονομικών Ερευνών | en_US |
dc.title | Προς ένα νέο σύστημα φορολόγησης των αυτοκινήτων | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.affiliation | University of Cyprus | en |
dc.collaboration | Aristotle University of Thessaloniki | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
dc.subject.field | Engineering and Technology | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/54 | en |
dc.relation.issue | 9 | en_US |
cut.common.academicyear | 2006-2007 | en_US |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | - |
item.openairetype | article | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.journal.publisher | Κέντρο Οικονομικών Ερευνών | - |
crisitem.author.dept | Department of Chemical Engineering | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-9452-3018 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management | - |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Άρθρα/Articles |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Προς ένα νέο σύστημα φορολόγησης.pdf | 366.18 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
420
Last Week
0
0
Last month
0
0
checked on 7 Νοε 2024
Download(s)
81
checked on 7 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons