Refined By:
Ημερομηνία Έκδοσης:  [2010 TO 2019]
Ημερομηνία Έκδοσης:  2014

Αποτελέσματα για 1-6 από 6.

Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας
12014Exploring Soccer Fans’ Schemata Regarding Global VS Local Human BrandsZarkada, Anna K. ; Tzoumaka, Eugenia 
22014The Future of Customer Service in a changing environmentZarkada, Anna K. ; Panigyrakis, George G. 
32014Crafting the Craft's ReputationZarkada, Anna K. 
42014“Liking” those Who Rule the World: Politicians' Branding on Social MediaZarkada, Anna K. ; Sotiropoulou, E 
52014Is Personal Branding pushing the epistemological boundaries of marketing?Zarkada, Anna K. 
62014Achievement-Based Celebrities As Objects & Instruments Of ConsumptionZarkada, Anna K. ; Tzoumaka, Eugenia ; Siomkos, George ; Panigyrakis, George G.