Athanasiou, Androulla
Αθανασίου, Ανδρούλλα
Department
Faculty


Results 1-20 of 43 (Search time: 0.001 seconds).

Course titleCourse codeCourse titleAcademic year
Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης ΙLCE 123.2Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης Ι2017-2018
Evidence-Based Practice in Speech and Language TherapySLT 452.2Evidence-Based Practice in Speech and Language Therapy2017-2018
Θέματα Διγλωσσίας & Πολυγλωσσίας στη ΛογοθεραπείαSLT 410Θέματα Διγλωσσίας & Πολυγλωσσίας στη Λογοθεραπεία2017-2018
English Language Teaching MethodologiesLCE 511English Language Teaching Methodologies2017-2018
Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης ΙILCE 124.2Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης ΙI2017-2018
Αγγλικά για ΝοσηλευτικήLCE 122.3Αγγλικά για Νοσηλευτική2017-2018
CALL from the Student PerspectiveLCE 517CALL from the Student Perspective2017-2018
Emerging Technologies in Language LearningLCE 516Emerging Technologies in Language Learning2017-2018
Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης ΙLCE 123.2Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης Ι2018-2019
Evidence-Based Practice in Speech and Language TherapySLT 452.2Evidence-Based Practice in Speech and Language Therapy2018-2019
Θέματα Διγλωσσίας & Πολυγλωσσίας στη ΛογοθεραπείαSLT 410Θέματα Διγλωσσίας & Πολυγλωσσίας στη Λογοθεραπεία2018-2019
English Language Teaching MethodologiesLCE 511English Language Teaching Methodologies2018-2019
Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης ΙLCE 123.2Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης Ι2019-2020
Evidence-Based Practice in Speech and Language TherapySLT 452.2Evidence-Based Practice in Speech and Language Therapy2019-2020
Θέματα Διγλωσσίας & Πολυγλωσσίας στη ΛογοθεραπείαSLT 410Θέματα Διγλωσσίας & Πολυγλωσσίας στη Λογοθεραπεία2019-2020
English Language Teaching MethodologiesLCE 511English Language Teaching Methodologies2019-2020
Second Language Instructional TechnologyLCE 512Second Language Instructional Technology2019-2020
Αγγλικά για ΝοσηλευτικήLCE 122.3Αγγλικά για Νοσηλευτική2019-2020
Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης ΙILCE 124.2Αγγλικά για Επιστήμες Αποκατάστασης ΙI2019-2020
CALL from the Student PerspectiveLCE 517CALL from the Student Perspective2019-2020