Refined By:
Ημερομηνία Έκδοσης:  [2010 TO 2019]
Πλήρες Κείμενο:  With Fulltext

Αποτελέσματα για 1-6 από 6.

Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέαςJournal
15-Δεκ-2019Cultural Adaptation in Greek language and Validation of the instrument «Bullying in Nursing Education Questionnaire (BNEQ)» to university nursing studentsKalafati, Maria ; Tziaferi, Styliani ; Nieri, Alexandra Stauvroula ; Dede, Maria Niki ; Karanikola, Maria ; Mpouzika, Meropi BMC Nursing 
2Ιου-2019Πολιτισμική Προσαρμογή και Αξιοπιστία του Εργαλείου Αξιολόγησης Εκφοβισμού "Bullying in Nursing Education Questionnaire" σε Φοιτητές Νοσηλευτικής Πανεπιστημιακής ΕκπαίδευσηςΚαλαφάτη, Μαρία ; Νιέρη, Αλεξάνδρα-Σταυρούλα ; Δέδε, Μαρία-Νίκη ; Τζιαφέρη, Στυλιανή ; Καρανικόλα, Μαρία ; Μπουζίκα, Μερόπη ; Δρούζα, Χρυσούλα Νοσηλευτική 
313-Ιαν-2017Association between lymphocyte expression of the apoptotic receptor Fas and pain in critically ill patientsPapathanassoglou, Elizabeth ; Mpouzika, Meropi ; Giannakopoulou, Margarita ; Bozas, Evangelos ; Middleton, Nicos ; Tsiaousis, George Z. ; Karabinis, Andreas P. Journal of Pain Research 
42017Perceptions of critical and emergency department nurses regarding changes in their professional roleKaranikola, Maria ; Giannakopoulou, Margarita ; Mpouzika, Meropi ; Nicolaou, Christiana ; Tsiaousis, George Z. ; Vouzavali, Foteini ; Zafiropoulou-Koutrouba, Anna ; Papathanassoglou, Elizabeth Revista da Escola de Enfermagem da USP 
51-Οκτ-2016Anxiety symptoms and quality of interaction among oncology nurses: a correlational, cross-sectional studyKaranikola, Maria ; Giannakopoulou, Margarita ; Kalafati, Maria ; Kaite, Charis P. ; Patiraki, Elisabeth ; Mpouzika, Meropi ; Papathanassoglou, Elizabeth ; Middleton, Nicos Revista da Escola de Enfermagem da USP 
61-Ιαν-2015Dysfunctional psychological responses among Intensive Care Unit nurses: A systematic review of the literatureKaranikola, Maria ; Giannakopoulou, Margarita ; Mpouzika, Meropi ; Kaite, Charis P. ; Tsiaousis, George Z. ; Papathanassoglou, Elizabeth Revista da Escola de Enfermagem da USP