Department of Communication and Marketing

Organization name
Department of Communication and Marketing
Description
The Department of Communication and Marketing at the Cyprus University of Technology aspires to establish itself as a regional center for teaching and research in the field of public communication and to gradually become a nationally and internationally recognized center of excellence. Its mission is to enhance scholarship in the field of public communication, predominantly in those aspects that are linked to the media, journalism, political communication, advertising and public relations. It will strongly focus on the European dimension and on the related domains of the communicative disciplines, with emphasis on the historical, social and political aspects of their evolution.

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)



Refined By:
Date Issued:  [2010 TO 2019]
Type:  Bachelors Thesis

Results 1-16 of 16 (Search time: 0.013 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
1May-2019Voter’s party congruence of Democratic Rally: The change in proximity between the party and its votersIoannidis, Nikandros 
22015Ανίχνευση ιστοσελίδων πορνογραφικού περιεχομένου με βάση το κείμενο και τη δομήΔανός, Θεόδωρος 
32012Αποτελεσματικότητα των μηχανών αναζήτησης: μία πειραματική μελέτη βασισμένη στην επισημείωση εικόνωνΘεοδώρου, Δέσπω 
42012Ασύρματα οικιακά δίκτυα στην Κύπρο και η ασφάλεια τουςΜπούλλο, Αλμπέρτο 
52013Διαμόρφωση της πολιτικής ατζέντας από τα μέσα επικοινωνίας κατά την διάρκεια των προεδρικών εκλογών 2013 στην ΚύπροΧριστοφή, Φίλιππος 
62015Ειρηνική διαδήλωση και φαινόμενα βίας: Μελέτη περίπτωσης Πανευρωπαϊκής αντικατοχικής πορείας 1996Θεμιστοκλέους, Παναγιώτης 
7May-2018Εξόρυξη γνώσης σε σχόλια του facebook: μελέτη περίπτωσης samsungΧατζηευαγγέλου, Επιφάνειος 
82013Η επίδραση του ηλεκτρονικού σύμβουλου ψήφου στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus’Φελλάς, Βελισσάριος 
92015Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτέςΠολυκάρπου, Μαρία 
102012Η κοινωνική ταυτότητα στα online κοινωνικά δίκτυαΤρίκκη, Άννα 
112019Θρησκευτική πίστη και Facebook : μια ποιοτική ανάλυσηΑντωνίου, Αίμιλη 
122013Κοινωνικές αναπαραστάσεις των ηλεκτρονικών συμβούλων ψήφου : η περίπτωση του ‘Choose4CyprusΦωτιάδου, Εύρη 
132012Μελετώντας εμπειρικά την ολοκληρωτική αγάπη στην Κύπρο : μια κοινωνιο-ψυχολογική προσέγγισηΜατσαγγίδου, Μαρία 
142013Σύγκριση μεθόδων πρόβλεψης ψήφου στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες συμβούλων ψήφουΜακρή, Αρίστη 
15May-2015Σύστημα πρόβλεψης επίδοσης φοιτητών ΕΣΔ βάση της επίδοσης τους στις προεισαγωγικές εξετάσειςΒρυωνίδη, Στέφανος 
162013Συμμετοχική δημοσιογραφία στην ΚύπροΡούσσος, Μάριος – Αντώνης