Department of Communication and Marketing

Organization name
Department of Communication and Marketing
Description
The Department of Communication and Marketing at the Cyprus University of Technology aspires to establish itself as a regional center for teaching and research in the field of public communication and to gradually become a nationally and internationally recognized center of excellence. Its mission is to enhance scholarship in the field of public communication, predominantly in those aspects that are linked to the media, journalism, political communication, advertising and public relations. It will strongly focus on the European dimension and on the related domains of the communicative disciplines, with emphasis on the historical, social and political aspects of their evolution.

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Date Issued:  [2010 TO 2019]

Results 161-166 of 166 (Search time: 0.012 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
161Nov-2017Περιγραφή άυλης πολιτιστικής κληρονομίας μέσα από μεταδεδομένα: η περίπτωση του παραδοσιακού χορούΓιαννουλάκης, Σταμάτιος ; Τσαπατσούλης, Νικόλας ; Καμαρινόπουλος, Αλέξιος 
1622013Σύγκριση μεθόδων πρόβλεψης ψήφου στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες συμβούλων ψήφουΜακρή, Αρίστη 
163May-2015Σύστημα πρόβλεψης επίδοσης φοιτητών ΕΣΔ βάση της επίδοσης τους στις προεισαγωγικές εξετάσειςΒρυωνίδη, Στέφανος 
1642013Συμμετοχική δημοσιογραφία στην ΚύπροΡούσσος, Μάριος – Αντώνης 
16530-May-2018Συστήματα συστάσεων σε ηλεκτρονικούς συμβούλους ψήφουΑγαθοκλέους, Μαριλένα 
1662010Το διαδίκτυο στην Κύπρο 2010, Τελική ΈκθεσηGialamas, Vassilis ; Patelis, Korinna ; Tsapatsoulis, Nicolas ; Kyza, Eleni A. ; Milioni, Dimitra L. ; Lambrinos, Lambros ; Doudaki, Vaia ; Demertzis, Nicolas ; Kyriakides, Christopher ; Panos, Dionysis ; Stylianou, Stelios