Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/682
Τίτλος: Facebook για την υποστήριξη της Προβληματοκεντρικής Μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση
Συγγραφείς: Χαραλάμπους, Γιωργούλα 
Λέξεις-κλειδιά: Self-assertion;Insrire;Self-assertion;Development Division
Advisor: Ιωάννου, Άντρη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Σε αυτή τη μελέτη, ο σκοπός ήταν να καταλάβουμε αν το κοινωνικό δίκτυο Facebook μπορεί να γίνει εργαλείο μάθησης. Συγκεκριμένα εξετάσαμε αν αυτό το εργαλείο μπορεί να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους στόχους της εκπαιδευτικής μεθόδου Problem- based learning (PBL). Η έρευνα αυτή έγινε στα πλαίσια διεξαγωγής ενός μαθήματος Πανεπιστημίου (Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή) σε επίπεδο Μάστερ. Με τη χρήση της ανάλυσης περιεχομένου μελετήσαμε τους φοιτητές κατά πόσο έφεραν σε πέρας τους στόχους που θέσαμε μέσω της εκπαιδευτικής μεθόδου PBL. Εξετάσαμε επιπλέον τη χρήση του Facebook που έκαναν οι φοιτητές για να φτάσουν στην διεκπεραίωση των συγκεκριμένων στόχων. Βρήκαμε ότι οι ομάδες των φοιτητών ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσουν το Facebook σαν μαθησιακό εργαλείο με ποικίλους τρόπους. Οι δυνατότητες που διαθέτει το κοινωνικό δίκτυο Facebook ήταν αναπόσπαστο κομμάτι για την υλοποίηση των στόχων της μεθόδου PBL. Από τους σημαντικότερους στόχους του PBL θεωρείται ο εντοπισμός και η έρευνα των μαθησιακών ζητημάτων, η υλοποίηση της εργασίας μέσα από την ομαδική συνεργασία και ο αναστοχασμός. To Facebook βοήθησε στη επίτευξη των στόχων αυτών. Έγινε παρόμοιος τρόπος χρήσης του Facebook από όλες τις ομάδες των φοιτητών. Σημαντική ήταν η χρήση του Facebook για αλληλεπίδραση και επικοινωνία κατά τη διάρκεια των συναντήσεων αλλά και σε γενική βάση (στα ενδιάμεσα των συναντήσεων).
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/682
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Γιωργούλλα Χαραλάμπους.pdf276.56 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

259
Last Week
1
Last month
1
checked on 20 Μαϊ 2024

Download(s) 50

73
checked on 20 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα