Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/682
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΙωάννου, Άντρη-
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Γιωργούλα-
dc.date.accessioned2014-03-20T10:29:54Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T09:59:05Z-
dc.date.available2014-03-20T10:29:54Z-
dc.date.available2015-11-30T09:59:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/682-
dc.description.abstractΣε αυτή τη μελέτη, ο σκοπός ήταν να καταλάβουμε αν το κοινωνικό δίκτυο Facebook μπορεί να γίνει εργαλείο μάθησης. Συγκεκριμένα εξετάσαμε αν αυτό το εργαλείο μπορεί να εξυπηρετήσει συγκεκριμένους στόχους της εκπαιδευτικής μεθόδου Problem- based learning (PBL). Η έρευνα αυτή έγινε στα πλαίσια διεξαγωγής ενός μαθήματος Πανεπιστημίου (Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή) σε επίπεδο Μάστερ. Με τη χρήση της ανάλυσης περιεχομένου μελετήσαμε τους φοιτητές κατά πόσο έφεραν σε πέρας τους στόχους που θέσαμε μέσω της εκπαιδευτικής μεθόδου PBL. Εξετάσαμε επιπλέον τη χρήση του Facebook που έκαναν οι φοιτητές για να φτάσουν στην διεκπεραίωση των συγκεκριμένων στόχων. Βρήκαμε ότι οι ομάδες των φοιτητών ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσουν το Facebook σαν μαθησιακό εργαλείο με ποικίλους τρόπους. Οι δυνατότητες που διαθέτει το κοινωνικό δίκτυο Facebook ήταν αναπόσπαστο κομμάτι για την υλοποίηση των στόχων της μεθόδου PBL. Από τους σημαντικότερους στόχους του PBL θεωρείται ο εντοπισμός και η έρευνα των μαθησιακών ζητημάτων, η υλοποίηση της εργασίας μέσα από την ομαδική συνεργασία και ο αναστοχασμός. To Facebook βοήθησε στη επίτευξη των στόχων αυτών. Έγινε παρόμοιος τρόπος χρήσης του Facebook από όλες τις ομάδες των φοιτητών. Σημαντική ήταν η χρήση του Facebook για αλληλεπίδραση και επικοινωνία κατά τη διάρκεια των συναντήσεων αλλά και σε γενική βάση (στα ενδιάμεσα των συναντήσεων).en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectSelf-assertionen_US
dc.subjectInsrireen_US
dc.subjectSelf-assertionen_US
dc.subjectDevelopment Divisionen_US
dc.titleFacebook για την υποστήριξη της Προβληματοκεντρικής Μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευσηen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypemasterThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-3570-6578-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Γιωργούλλα Χαραλάμπους.pdf276.56 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

259
Last Week
1
Last month
1
checked on 20 Μαϊ 2024

Download(s) 50

73
checked on 20 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα