Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3570
Τίτλος: Continuous professional development and teachers’ development of ownership of inquiry: The case of PROFILES Cyprus
Συγγραφείς: Kyza, Eleni A. 
Georgiou, Yiannis 
metadata.dc.contributor.other: Κύζα, Ελένη Α.
Γεωργίου, Γιάννης
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Learning environment;Ownership of Inquiry;Teachers;Teachers as learners
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Πηγή: Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers’ Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflections on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commission. pp.95-98
Link: http://www.profiles-project.eu/
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3570
ISBN: 978-3-9816683-1-5
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

389
Last Week
0
Last month
11
checked on 21 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα