Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)



Refined By:
Τύπος:  Bachelors Thesis

Αποτελέσματα για 61-80 από 142.

Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας
61Μαΐ-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
62Μαΐ-2015Η δέσμευση του καταναλωτή σε μια επωνυμία όπως εκφράζεται από την κοινωνική διάχυση μηνυμάτων στο διαδίκτυο: μελέτη περίπτωσης του προϊόντος IphoneΒουτουρή, Άντρη 
63Μαΐ-2022Η διαμεσολάβηση της μεταθανάτιας ψηφιακής παρουσίας και ταυτότητας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι αντιλήψεις των χρηστ(ρι)ώνΓρηγορίου, Αθηνά 
64Μαΐ-2018Η διερεύνυση της λαικιστικής ρητορικής των πολιτικών κομμάτων Χρυσή Αυγή και Σύριζα την περίοδο των μνημονίων μέσω του TwitterΝικολάου, Σοφία 
652011Η έκθεση του γυναικείου σώματος στην τηλεοπτική διαφήμιση στην ΚύπροΚαλλή, Ουρανία 
66Μαΐ-2018Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στο ανθρώπινο δυναμικό : ποσοτική έρευνα στον ξενοδοχειακό τομέαΚλατσιά, Άντρη 
67Μαΐ-2021Η επίδραση της πολιτικής ιδεολογίας των κυπρίων απέναντι στο εμβόλιο του κορωνοϊουΒασιλείου, Σταύρη 
682013Η επίδραση του ηλεκτρονικού σύμβουλου ψήφου στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus’Φελλάς, Βελισσάριος 
69Μαΐ-2020Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia MallΠράτσου, Άντρη 
70Μαΐ-2023Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνΠαναγιώτου, Βερονίκη 
71Απρ-2020Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηΧαραλάμπους, Στέλλα 
72Μαΐ-2021Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativariusΒασιλείου, Μιχαέλα 
73Μαΐ-2018Η εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα: ποσοτική προσέγγισηΜεσαρίτη, Μέλανη 
74Μαΐ-2020Η εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στους επικοινωνιακούς οργανισμούς: μια διερευνητική μελέτη στην ΚύπροΜοδέστου, Κυριακή Καρολίνα 
752015Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτέςΠολυκάρπου, Μαρία 
762018Η κατασκευή του "ηθικού εαυτού" μέσα απο τις εμπειρίες με σεξουαλικό υλικό στα ΜΜΕΑθανασίου, Ραφαέλλα 
772014Η κατασκευή του πολέμου: η πλαισίωση της συζήτησης για τη στρατιωτική επέμβαση στη Συρία από κυρίαρχα και εναλλακτικά μέσα.Σολωμού, Σοφία 
782012Η κοινωνική ταυτότητα στα online κοινωνικά δίκτυαΤρίκκη, Άννα 
79Ιου-2020Η παρουσία ρατσιστικού λόγου στο οπαδικό Facebook σε Κύπρο και ΕλλάδαΝικολάου, Κωνσταντίνος 
802014Η Πολιτική Επικοινωνία στο περιβάλλον της Κύπρου - Ευρωεκλογές 2014Μανώλη, Χριστιάνα