Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23351
Τίτλος: Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativarius
Συγγραφείς: Βασιλείου, Μιχαέλα 
Λέξεις-κλειδιά: ολιστική ατμόσφαιρα;αισθητηριακό μάρκετινγκ;λιανική πώληση;εμπειρία;πιστότητα
Advisor: Πανηγυράκης, Γεώργιος
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2021
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Περίληψη: Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών: Η περίπτωση του καταστήματος Stradivarius», εκπονήθηκε από την φοιτήτρια του 8ου εξαμήνου του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου Μιχαέλα Βασιλείου, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή Γεώργιου Πανηγυράκη και ολοκληρώθηκε κατά τον μήνα Μάιο του 2021. Σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι να καλύψει το ερευνητικό κενό που υπάρχει στην βιβλιογραφία σχετικά με την επιρροή της χρήσης του εργαλείου των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών. Ως εκ τούτου, εξετάζεται το εργαλείο των atmospherics στο χώρο ενός καταστήματος λιανικής πώλησης μόδας, ως προς την επιρροή που έχει στην πιστότητα των καταναλωτριών, αφού το αγοραστικό κοινό του καταστήματος Stradivarius είναι γυναίκες. Για την επίτευξη του σκοπού της εν λόγω έρευνας ως εργαλείο διερεύνησης και συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκε δομημένο διαδικτυακό ερωτηματολόγιο, και διαδόθηκε μέσω της πλατφόρμας του Google Form σε δείγμα 150 καταναλωτριών του καταστήματος «Stradivarius», ηλικίας 18-35 ετών. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η πιστότητα των καταναλωτριών, εξαρτάται σημαντικά από την ατμόσφαιρα του καταστήματος. Συγκεκριμένα, η ύπαρξη μυρωδιάς, μουσικής, διάταξης χώρου, φωτισμού, χρωμάτων και προσωπικού σχετίζονται θετικά με την εμπειρία και πιστότητα των καταναλωτριών. Την ίδια στιγμή, διαφάνηκε από τα αποτελέσματα της έρευνας πως ένα ποσοστό του δείγματος προτείνει την αλλαγή σε κάποια σημεία του καταστήματος, με την πλειοψηφία να συστήνει τη βελτιστοποίηση του προσωπικού του καταστήματος. Μέσω της παρούσας διατριβής, τα αποτελέσματα συνεισφέρουν, συμπληρώνουν και επιβεβαιώνουν την υπάρχουσα βιβλιογραφία του μάρκετινγκ της εν λόγω διατριβής, παρατίθενται κάποιοι ερευνητικοί περιορισμοί που προέκυψαν κατά την διεξαγωγή και ολοκλήρωση της έρευνας, καθώς επίσης και μελλοντικές προτάσεις για εκτενέστερη έρευνα στο πεδίο των Atmospherics.
Description: The present bachelor thesis entitled “Atmospherics influence on loyalty; An analysis of the shop Stradivarius”, was undertaken by the student of the 8th semester in the Department of Communication and Internet Studies, Cyprus University of Technology, Michaela Vasiliou, having as supervisor Professor George Panigyrakis. The thesis was completed in May, 2021. The main purpose of this thesis is to fill the research gap that exists in the bibliography relating to the influence of the use of atmospherics in loyalty. However, atmospherics is considered in the space of a fashion retail store, in terms of its influence on consumer loyalty, since the target group of the Stradivarius store is women. In order to achieve the purpose of this research, a structured online questionnaire was used as a tool for investigation and data collection. The questionnaire was distributed through the Google Form platform to a sample of 150 consumers of the store "Stradivarius", aging between 18 and 35 years old. The results showed that consumers’ loyalty depends significantly on the atmosphere of the store. The existence of smell, music, the layout of the space, the lighting, the colors and the staff of the store are positively related to the experience of the consumers. At the same time, it became clear from the results of the research that a percentage of the participants suggests the change in some parts of the store, with the majority recommending the optimization of the store staff. This dissertation contributes, supplements and confirms the existing marketing literature of this dissertation, list some research limitations that arose during the conduct and completion of the research, as well as future proposals for more extensive research in the field of Atmospherics.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23351
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Abstract Michaela Vasiliou.pdf218.39 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

88
Last Week
0
Last month
4
checked on 18 Μαϊ 2024

Download(s) 50

64
checked on 18 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons