Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18607
Title: Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτές
Authors: Πολυκάρπου, Μαρία 
Keywords: Organic cosmetics;Consumer behavior
Advisor: Τρίγκα, Βασιλική
Issue Date: 2015
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Abstract: This dissertation studies Cypriots consumer behavior about organic cosmetics.
Description: Αυτή η διατριβή μελετά τη συμπεριφορά των Κυπρίων καταναλωτών σχετικά με τα βιολογικά καλλυντικά.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18607
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
14_Πολυκάρπου Μαρία.pdfAbstract237.53 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

117
Last Week
0
Last month
5
checked on Jun 14, 2024

Download(s) 50

90
checked on Jun 14, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons