Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/999
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΟικονομίδης, Ιωάννης-
dc.contributor.authorΧριστοφόρου, Μαρία-
dc.date.accessioned2015-01-22T07:23:57Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T11:06:13Z-
dc.date.available2015-01-22T07:23:57Z-
dc.date.available2015-11-30T11:06:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/999-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ‘Σχεδιασμός Εύκαμπτων Οδοστρωμάτων – Σύγκριση Μεθόδων Διαστασιολόγησης’ εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του κλάδου Πολιτικών Μηχανικών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Στόχος της, είναι αρχικά η γενική περιγραφή και επεξήγηση όλων των παραμέτρων που επηρεάζουν το σχεδιασμό και τη διαστασιολόγηση ενός εύκαμπτου οδοστρώματος και κατ’ επέκταση η μελέτη και σύγκριση κάποιων μεθόδων που εφαρμόζονται για το σκοπό αυτό. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται μια γενική περιγραφή για το τι είναι οδόστρωμα, ποια είναι η δομή του, πώς λειτουργεί και τέλος πως μπορεί πιθανών να αστοχήσει. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται οι σημαντικότεροι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη στη διαστασιολόγηση ενός εύκαμπτου οδοστρώματος και με ποιο τρόπο επηρεάζουν την συμπεριφορά του. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται τα σχεδιαστικά κριτήρια σύμφωνα με τα οποία κατά καιρούς αναπτύχθηκαν οι διάφορες μεθοδολογίες για υπολογισμό της κατάλληλης δομής του οδοστρώματος. Έπειτα, περιγράφεται η γενική μεθοδολογία που ακολουθείται ανεξαρτήτως μεθόδου και στη συνέχεια γίνεται εκτενής ανάλυση των μεθόδων AASHTO, του Ινστιτούτου Ασφάλτου, της Βρετανικής μεθόδου και της μεθόδου του Τμήματος Δημοσίων Έργων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια πρακτική εφαρμογή χρησιμοποιώντας τις μεθόδους διαστασιολόγησης που αναλύθηκαν στο προηγούμενο κεφάλαιο. Σκοπός είναι η σύγκριση των μεθόδων μέσα από τα υπολογιζόμενα πάχη των στρώσεων που προκύπτουν αλλά και πώς αυτά επηρεάζονται με την αυξομείωση των τιμών δύο παραγόντων που επηρεάζουν τους υπολογισμούς. Στο τέλος, δίνονται οι ανάλογες παρατηρήσεις σχετικά με τα αποτελέσματα. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, παρατίθεται μια γενική σύνοψη της μελέτης και κάποια γενικά συμπεράσματα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικης, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectFlexible Pavementen_US
dc.subjectRoaden_US
dc.subject.otherΕύκαμπτο Οδόστρωμαen_US
dc.subject.otherΟδόστρωμαen_US
dc.titleΣχεδιασμός εύκαμπτων οδοστρωμάτων σύγκριση μεθόδων διαστασιολόγησηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/50en
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Maria Christoforou_Περίληψη.pdf256.75 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

210
Last Week
0
Last month
0
checked on Oct 7, 2024

Download(s) 50

101
checked on Oct 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.