Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/915
Title: | Αποτίμηση της κατάστασης και ενίσχυση υφιστάμενων κατασκευών | Authors: | Αβραάμ, Γιώργος | Keywords: | Construction;Buildings | Advisor: | Χρυσοστόμου, Κρίστης | Issue Date: | 2012 | Department: | Department of Civil Engineering and Geomatics | Faculty: | Faculty of Engineering and Technology | Abstract: | Η Κυπριακή Πολιτεία μετά τους τρεις τελευταίους σεισμούς που έγιναν, 1995,1996 και 1999, ενεργώντας πρωτοποριακά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφάσισε την σεισμική αναβάθμιση όλων των σχολικών κτιρίων. Στη παρούσα εργασία, γίνεται αποτίμηση της κατάσταση και ενίσχυση ενός υφιστάμενου σχολικού κτιρίου, του Β’ Δημοτικού σχολείου στη Λεμεσό. Αρχικά, γίνεται έλεγχος της υφιστάμενης κατάστασης με το Κυπριακό Κανονισμό και τον Ευρωκώδικα 2 οι οποίοι και συγκρίνονται. Εν συνεχεία, ελέγχετε το υφιστάμενο κτίριο σε σεισμικά φορτία με σταδιακή αύξηση της επιτάχυνσης. Ακολούθως λόγω αστοχιών που προκύπτουν, γίνεται σχεδιασμός ενίσχυσης της κατασκευής ώστε να ικανοποιεί τα τρία επίπεδα ασφάλειας όπως καθορίζονται για τα σχολεία. Γίνεται προσομοίωση του σχολείου από οπλισμένο σκυρόδεμα στο πρόγραμμα 3DR.STRAD καθορίζονται οι παράμετροι ανάλυσης πραγματοποιούνται οι μελέτες και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που εξάγονται από τις συγκριτικές μελέτες τόσο κατά την αποτίμηση όσο και με την ενίσχυση του σχολείου. | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΑΒΡΑΑΜ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdf | 166.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
299
Last Week
0
0
Last month
1
1
checked on Dec 22, 2024
Download(s) 50
96
checked on Dec 22, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.