Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/8947
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ζαφείρης, Παναγιώτης | - |
dc.contributor.author | Κυριάκου, Θεοδοσία | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-28T12:53:57Z | - |
dc.date.available | 2016-09-28T12:53:57Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/8947 | - |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την εμπλοκή των tablets και iPads στην εκπαίδευση σύμφωνα με τις θεωρίες μάθησης. Για το σκοπό αυτό γίνεται προσπάθεια παρουσίασης των θεωριών μάθησης του κονστρουκτιβισμού, συμπεριφορισμού, γνωστικισμού, κονεκτιβισμού, της μεθόδου σκαλωσιάς και της συνεργατικής μάθησης. Υπάρχουν στοιχεία για την προσφορά των δύο ταμπλέτων στην εκπαίδευση καθώς και προηγούμενες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε σχολεία τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού. Τα ερευνητικά ερωτήματα που μελετήθηκαν είναι αν μπορούν να ενσωματωθούν τα tablets και iPads στην εκπαίδευση μ’ ένα οδηγό χρήσης, σύμφωνα με τις θεωρίες μάθησης και τα αναλυτικά προγράμματα της ύλης του δημοτικού στην Κύπρο. Έπειτα, εξετάστηκε αν οι εκπαιδευτικοί στην Κύπρο αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα του tablet και iPad στην εκπαίδευση. Η διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε υπό τη μορφή συνεντεύξεων σε εκπαιδευτικούς δημοτικής εκπαίδευσης στην Κύπρο, οι οποίοι κλήθηκαν να αξιολογήσουν τον οδηγό χρήσης των θεωριών μάθησης που μπορούν να εφαρμοστούν στη διδασκαλία με τα tablets και iPads. Για την υλοποίηση του οδηγού χρήσης είχαν ληφθεί υπόψη οι εκπαιδευτικές θεωρίες μάθησης και το αναλυτικό πρόγραμμα της ύλης των δημοτικών σχολείων στην Κύπρο. Ο οδηγός χρήσης αποτελεί ένα «αλφαβητάρι» της τεχνολογίας για τους εκπαιδευτικούς δημοτικής εκπαίδευσης, όπου μπορούν να εφαρμόσουν τις θεωρίες μάθησης με τις ταμπλέτες. Οι δεκαεπτά από τους δεκαοχτώ εκπαιδευτικούς απάντησαν ότι μπορεί να εφαρμοστεί ο οδηγός χρήσης, σύμφωνα με τις θεωρίες μάθησης και τα αναλυτικά προγράμματα της ύλης του δημοτικού στην Κύπρο. Οι πλείστοι από τους δεκαοχτώ εκπαιδευτικούς που ρωτήθηκαν, αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα που έχουν τα tablets και iPads και είναι θετικοί προς τη χρήση τους. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | Tablets | en_US |
dc.subject | iPads | en_US |
dc.title | Συνδέοντας θεωρίες μάθησης στον τομέα των tablets και iPads | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.description.members | Νίκος Σουλελές, Δέσποινα Μιχαήλ | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/37 | en |
dc.relation.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2013-2014 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | en_US |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairetype | masterThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0001-8112-5099 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ.pdf | 6.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
469
Last Week
1
1
Last month
5
5
checked on Nov 21, 2024
Download(s) 50
1,670
checked on Nov 21, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.