Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8947
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖαφείρης, Παναγιώτης-
dc.contributor.authorΚυριάκου, Θεοδοσία-
dc.date.accessioned2016-09-28T12:53:57Z-
dc.date.available2016-09-28T12:53:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8947-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την εμπλοκή των tablets και iPads στην εκπαίδευση σύμφωνα με τις θεωρίες μάθησης. Για το σκοπό αυτό γίνεται προσπάθεια παρουσίασης των θεωριών μάθησης του κονστρουκτιβισμού, συμπεριφορισμού, γνωστικισμού, κονεκτιβισμού, της μεθόδου σκαλωσιάς και της συνεργατικής μάθησης. Υπάρχουν στοιχεία για την προσφορά των δύο ταμπλέτων στην εκπαίδευση καθώς και προηγούμενες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε σχολεία τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού. Τα ερευνητικά ερωτήματα που μελετήθηκαν είναι αν μπορούν να ενσωματωθούν τα tablets και iPads στην εκπαίδευση μ’ ένα οδηγό χρήσης, σύμφωνα με τις θεωρίες μάθησης και τα αναλυτικά προγράμματα της ύλης του δημοτικού στην Κύπρο. Έπειτα, εξετάστηκε αν οι εκπαιδευτικοί στην Κύπρο αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα του tablet και iPad στην εκπαίδευση. Η διεξαγωγή της έρευνας πραγματοποιήθηκε υπό τη μορφή συνεντεύξεων σε εκπαιδευτικούς δημοτικής εκπαίδευσης στην Κύπρο, οι οποίοι κλήθηκαν να αξιολογήσουν τον οδηγό χρήσης των θεωριών μάθησης που μπορούν να εφαρμοστούν στη διδασκαλία με τα tablets και iPads. Για την υλοποίηση του οδηγού χρήσης είχαν ληφθεί υπόψη οι εκπαιδευτικές θεωρίες μάθησης και το αναλυτικό πρόγραμμα της ύλης των δημοτικών σχολείων στην Κύπρο. Ο οδηγός χρήσης αποτελεί ένα «αλφαβητάρι» της τεχνολογίας για τους εκπαιδευτικούς δημοτικής εκπαίδευσης, όπου μπορούν να εφαρμόσουν τις θεωρίες μάθησης με τις ταμπλέτες. Οι δεκαεπτά από τους δεκαοχτώ εκπαιδευτικούς απάντησαν ότι μπορεί να εφαρμοστεί ο οδηγός χρήσης, σύμφωνα με τις θεωρίες μάθησης και τα αναλυτικά προγράμματα της ύλης του δημοτικού στην Κύπρο. Οι πλείστοι από τους δεκαοχτώ εκπαιδευτικούς που ρωτήθηκαν, αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα που έχουν τα tablets και iPads και είναι θετικοί προς τη χρήση τους.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.subjectTabletsen_US
dc.subjectiPadsen_US
dc.titleΣυνδέοντας θεωρίες μάθησης στον τομέα των tablets και iPadsen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.description.membersΝίκος Σουλελές, Δέσποινα Μιχαήλen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-8112-5099-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ.pdf6.74 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

469
Last Week
1
Last month
5
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 50

1,670
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.