Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8941
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorLanitis, Andreas-
dc.contributor.authorΧριστοφή, Ευάγγελος-
dc.date.accessioned2016-09-27T10:53:53Z-
dc.date.available2016-09-27T10:53:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8941-
dc.description.abstractΠρωταρχικός στόχος της έρευνας αυτής είναι η διερεύνηση σε βάθος της δυναμικότητας των avatars, δηλαδή των εικονικών χαρακτήρων σε ένα εικονικό περιβάλλον, μετουσιώνοντας αυτή την δυναμικότητα σε άμεση ή έμμεση επίδραση στην ψυχολογία του χρήστη μιας εικονικής εφαρμογής. Ως επακόλουθο της επίδρασης αυτής παρατηρείται και μια αλυσιδωτή επίδραση στις κινήσεις και γενικότερα τις ενέργειες του χρήστη. Το προϊόν της έρευνας αυτής ήταν μια εικονική εφαρμογή στην οποία ο χρήστης θα περιηγείτο σε ένα εικονικό χώρο συνυπάρχοντας με άλλους εικονικούς χαρακτήρες, avatars, και θα καταγράφονταν οι κινήσεις και οι αντιδράσεις του. Στα αρχικά στάδια της έρευνας αυτής ήταν απαραίτητο να γίνει μια βιβλιογραφική ανασκόπηση για θέματα που αποσκοπούσαν να τεθούν οι βάσεις για την έρευνα αυτή. Μελετήθηκαν διάφορα άρθρα σχετικά με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας (V.R) αλλά και επαυξημένης πραγματικότητας (A.R) στον στον τομέα των avatars και της δυναμικότητας που κατέχουν σε ένα εικονικό περιβάλλον. Επιπλέον κατά την βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνήθηκαν και μελετήθηκαν διάφορα πειράματα που είχαν γίνει και στο παρελθόν σχετικά με την επίδραση των avatars στον χρήστη στην εικονική πραγματικότητα. Από αυτά τα πειράματα συλλέχθηκαν διάφορα στοιχεία που έπαιξαν σημαντικό ρόλο σχετικά με τον σχεδιασμό της έρευνας αυτή, την μοντελοποίηση των εικονικών χώρων και χαρακτήρων αλλά και την υλοποίηση της τελικής εφαρμογής. Για την επίτευξη του στόχου της έρευνας αυτής που ήταν να μελετήσει και να καταλήξει στο συμπέρασμα αν τα avatars έχουν επιρροή στην χρήστη στην εικονική πραγματικότητα, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια εικονική εφαρμογής την οποία ο χρήστης μπορούσε να εισέλθει σε δωμάτια διαφορετικού θεματικού ενδιαφέροντος, στα οποία συνυπήρχαν avatars. Χρησιμοποιήθηκαν χρήστες διαφόρων ηλικιών (δύο γκρουπ, ένα με άτομα κάτω από 20 χρονών και ένα από 20 και άνω) και καταγράφηκαν οι αντιδράσεις τους μέσα από την μέθοδο της παρατήρησης αλλά και μέσα από ερωτηματολόγια που τους δόθηκαν μετά την αξιολόγηση της εφαρμογής. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από αυτό το πείραμα ήταν πάρα πολύ σημαντικά αφού αποκάλυψαν διάφορα στοιχεία όσο αφορά τον πρωταρχικό ερώτημα που ήταν αν τα avatars επηρεάζουν με οποιοδήποτε τρόπο τον χρήστη αλλά και σε άλλα θέματα που επηρεάζουν τον χρήστη εκτός των avatars. Η εργασία μπορεί να μην έφτασε στο σημείο στο οποίο προοριζόταν αλλά τα συμπεράσματα τα οποία περισυλλέγησαν μέχρι στιγμής μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντική δουλειά ή σε συνέχιση αυτής της έρευνας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectAvatarsen_US
dc.subjectΕικονικοί χαρακτήρεςen_US
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταen_US
dc.subjectΕικονικό περιβάλλονen_US
dc.titleΗ επίδραση των avatars στον χρήστη στην εικονική πραγματικότηταen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemasterThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdf59.96 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

313
Last Week
1
Last month
1
checked on 14 Μαρ 2025

Download(s) 20

164
checked on 14 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα