Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8934
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαναγίδης, Άγγελος-
dc.contributor.authorΛοϊζου, Μαρία-
dc.date.accessioned2016-09-27T09:40:16Z-
dc.date.available2016-09-27T09:40:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8934-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος του εθισμού των Κυπρίων στον τζόγο, μέσω της γραφιστικής επικοινωνίας• συγκεκριμένα μέσω της ευρείας ενημέρωσης που μπορεί να γίνει εφικτή με τη δημιουργία μίας εκστρατείας που αναπτύσσεται με τη βοήθεια των cross-media. Για να επιτευχθεί ο τελικός αυτός σκοπός, ακολουθήθηκαν κάποια βασικά στάδια. Αρχικά έγινε μία εκτεταμένη βιβλιογραφική έρευνα στο θέμα του εθισμού στον τζόγο, ενώ παράλληλα συλλέχτηκαν και καταγράφηκαν έρευνες που αφορούσαν το θέμα και πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της Κύπρου. Παράλληλα μελετήθηκε η οπτική ταυτότητα του στοιχήματος και κάποια δείγματα από το εξωτερικό. Επιπρόσθετα, μελετήθηκε η cross-media διαφήμιση και οι διάφοροι τρόποι δόμησης και επίτευξής της. Με το τέλος του θεωρητικού υπόβαθρου, ακολούθησε το σχεδιαστικό μέρος κατά το οποίο τηρήθηκε η παραδοσιακή μεθοδολογία γραφιστικού σχεδιασμού. Σε αρχικό στάδιο δηλαδή, έγινε ο προσδιορισμός του στοχευόμενου κοινού και καθορίστηκαν τα μέρη της εκστρατείας και οι χώροι εφαρμογής τους. Αφού παράχθηκε το σκεπτικό της όλης προώθησης έγινε ο σχεδιασμός αρχικά τριών αφισών. Αυτές με τη σειρά τους αξιολογήθηκαν μία φορά με τη βοήθεια της τεχνικής έρευνας δράσης. Μέσα από αυτήν προέκυψαν αλλαγές οι οποίες έγιναν στις αφίσες, οι οποίες με τη σειρά τους αναπτύχθηκαν και στα υπόλοιπα μέσα της εκστρατείας, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο οπτικό σύνολο.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΤζόγοςen_US
dc.subjectΓραφιστική επικοινωνίαen_US
dc.subjectCross-mediaen_US
dc.titleCross-media και διαφήμιση : η περίπτωση του εθισμού των Κυπρίων στον τζόγοen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-5835-8281-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdf86.05 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

313
Last Week
1
Last month
6
checked on Nov 21, 2024

Download(s) 50

121
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.