Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/8698
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hadjimitsis, Diofantos G. | - |
dc.contributor.author | Δουκανάρη, Μαρία | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T10:21:28Z | - |
dc.date.available | 2016-07-22T10:21:28Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/8698 | - |
dc.description | In a successful road network construction the most important part are quality asphalt pavements. During the past 40 years the use of reclaimed asphalt pavement in the production of asphalt pavements has been introduced in the construction industry. Mainly the reasons behind this are due to the major environmental, economic and mechanical benefits that the use of reclaimed asphalt contributes. Additionally research in the past 40 years has showed that asphalt pavements containing reclaimed materials can perform as adequately as asphalt pavements containing virginal materials only. Even though the benefits of using reclaimed asphalt are great there is slow progression in the use of reclaimed in many countries due to several barriers that are encountered either by technical or non-technical reasons. This research follows a literature review of the use of reclaimed asphalt and the barriers that the construction industry faces from the use more specifically in Europe. Also a literature review was carried regarding the mechanical characteristics and properties of reclaimed asphalt. Finally a small experiment was conducted to evaluate the characteristics and performance of reclaimed asphalt pavement compared to a virgin asphalt pavemen. | en_US |
dc.description.abstract | Τα ασφαλτικά οδοστρώματα αποτελούν σημαντικό μέρος στην κατασκευή ενός οδικού δικτύου υψηλών προδιαγραφών. Τα τελευταία περίπου 40 χρονιά άρχισε να εισάγεται η χρήση ανακυκλώσιμων και ανακτημένων υλικών στην παραγωγή ασφαλτικού σκυροδέματος στην κατασκευαστική βιομηχανία. Οι κυριότεροι λόγοι για την κατασκευή ανακλωμένου ασφαλτικού σκυροδέματος είναι περιβαλλοντικοί, οικονομική και μηχανικοί. Επιπλέον μελέτες έχουν παρουσιάσει πως η προσθήκη ανακτημένου ασφαλτικού σκυροδέματος σε ασφαλτομίγμα δεν επηρεάζει την συμπεριφορά και τις ιδιότητες του ανακυκλωμένου ασφαλτικού σκυροδέματος Παρόλο που τα οφέλη από την χρήση του ανακυκλώσιμου ασφαλτικού σκυροδέματος είναι τεράστια σε πολλές χώρες η εισαγωγή της χρήσης του γίνεται δειλά. Επομένως η προώθηση για την χρήση ανακυκλώσιμου ασφαλτικού σκυροδέματος είναι στάσιμη αφού αντιμετωπίζει διάφορα εμπόδια. Η έρευνα αρχίζει με βιβλιογραφική ανασκόπηση για την χρήση ανακυκλωμένου ασφαλτικού σκυροδέματος και τους περιορισμούς που παρουσιάζονται πιο συγκεκριμένα στην κατασκευαστική βιομηχανία της Ευρώπη. Επίσης ανασκόπηση βιβλιογραφίας έγινε αναφορικά με τις φυσικές ιδιότητες του ανακυκλωμένου ασφαλτικού σκυροδέματος και πως επηρεάζονται τα μηχανικά χαρακτηριστικά του από την ανακύκλωση. Επιπλέον για την αξιολόγηση των μηχανικών χαρακτηριστικών ανακυκλωμένου ασφαλτικού σκυροδέματος σε σύγκριση με ασφαλτικό σκυρόδεμα από παρθένα υλικά εκτελέστηκε μια σειρά από πειράματα της μεθόδου Marshall σε διάφορα δείγματα από ανακυκλωμένο σκυρόδεμα. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Ασφαλτικά οδοστρώματα | en_US |
dc.subject | ανακυκλώσιμα | en_US |
dc.subject | σκυρόδεμα | en_US |
dc.title | Ανακυκλωμένο ασφαλτικό σκυρόδεμα | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/50 | en |
dc.relation.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | empty | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Engineering and Technology | en_US |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairetype | masterThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Department of Civil Engineering and Geomatics | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Engineering and Technology | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-2684-547X | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Engineering and Technology | - |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Περίληψη.pdf | 684.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
447
Last Week
0
0
Last month
4
4
checked on Nov 24, 2024
Download(s) 50
223
checked on Nov 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.