Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8406
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΟικονομίδης, Ιωάννης-
dc.contributor.authorΚανελλοπούλου, Ευμορφία-
dc.date.accessioned2016-01-28T09:18:28Z-
dc.date.available2016-01-28T09:18:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8406-
dc.descriptionΗ συγγραφή της παρούσας Διπλωματικής μελέτης αποβλέπει στην κατανόηση των βασικών αρχών Γεωμετρικού Σχεδιασμού ενός Αυτοκινητόδρομου. Αρχικά, αναλύονται οι Βασικές Έννοιες, οι οποίες θα αποτελέσουν τα θεμέλια για την μετέπειτα Χάραξη της Οδού. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται οι διάφορες Κατηγορίες Οδών, που καθορίζονται από τις Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων (ΟΜΟΕ), οι Ταχύτητες, που χρησιμοποιούνται στο Σχεδιασμό, όπως επίσης η Κατά Μήκος Κλίση και η Επίκλιση. Εν συνεχεία, γίνεται επεξήγηση της χρησιμότητας και του τρόπου μελέτης των Ισοϋψών, της διαδικασίας Χάραξης της Ισοκλινούς Γραμμής, καθώς επίσης της τελικής απόδοσης της Πολυγωνικής Γραμμής. Έπεται η Οριζοντιογραφία και συγκεκριμένα η ανάλυση της Οριζοντιογραφικής Καμπύλης, δίνοντας έμφαση στα χαρακτηριστικά της Κλωθοειδούς Καμπύλης, ενώ στο τέλος του Κεφαλαίου, δίδεται η τυποποιημένη διαδικασία της Χιλιομέτρησης. Εμβαθύνοντας στο Γεωμετρικό Σχεδιασμό, ακολουθεί η Σχεδίαση της Μηκοτομής, όπου προηγείται ο υπολογισμός των Υψομέτρων της Ερυθράς, ενώ στην πορεία, γίνεται σύντομη αναφορά στον τρόπο απόδοσης της Μηδενικής Γραμμής. Ακολούθως, υπολογίζονται και σχεδιάζονται οι Επικλίσεις των Οριογραμμών της Οδού, καθώς επίσης, οι Διατομές σε Όρυγμα, Επίχωμα και Μικτής Δομής. Δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η Μελέτη των Στοιχείων Ορατότητας και φυσικά η εφαρμογή της Ορατότητας για Στάση, τόσο στην Οριζοντιογραφία, όσο και στη Μηκοτομή. Εν κατακλείδι, για την κατανόηση των προαναφερθέντων, πραγματοποιείται Γεωμετρικός Σχεδιασμός σε τμήμα οδικού δικτύου, στο οποίο επιλύονται οι διαδικασίες του κάθε σταδίου, υπακούοντας στα ισχύοντα όρια και κριτήρια του Σχεδιασμού.en_US
dc.description.abstractThe writing of this thesis aims at understanding the basic principles of a Highway Geometric Design. First of all, key concepts are analyzed and explained so they will set the foundation for the next level, the level of Road Development. Specifically, the study of the different kinds of Road Groups, which are established by the Research Road Works Directives (OMOE), the Speed limits that are used in Design, as well as the Slope Across the Road Axis and Cross Slope is been written. Thereafter, an explanation of the utility of Contour Curves and study how the Isoklinis Line making process, as well as the final performance of Polygon Line, are explained. The Horizontal Alignment is followed and more specifically the analysis of the Horizontal Curve and the characteristics of the Spiral Curve. At the end of the chapter a Kilometer Process is been given. The Design of the Longitudinal Section is followed and before that a procedure of calculations for the Altitude of the Center Line is done. Meanwhile, a brief reference to performance of Zero Line is been written. After that, the Design and the calculation of the Borderline Street, as well as the Cross Sections in Cutting, Backfill and a Combination of the above are being made. The elements Visibility and of course the application of Visibility for Attitude, both in plain view, and in the Vertical Alignment are included in the thesis. In conclusion, for the understanding all of the above, a procedure is carried out for the Geometric Design of a Road Project, in which each phase is resolved, obeying the applicable boundaries and criteria Planning.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectGeometric Designen_US
dc.subjectCategory of roaden_US
dc.subjectAlong slopeen_US
dc.subjectCross slopeen_US
dc.subjectContour curveen_US
dc.subjectIsoklinis lineen_US
dc.subjectPolygon lineen_US
dc.subjectHorizontal alignmenten_US
dc.subjectSpiral curveen_US
dc.subjectLongitudinal sectionen_US
dc.subjectCenter lineen_US
dc.subjectZero lineen_US
dc.subjectCross sectionen_US
dc.subjectVisibilityen_US
dc.subject.otherΓεωμετρικός σχεδιασμόςen_US
dc.subject.otherΚατηγορία οδούen_US
dc.subject.otherΟΜΟΕen_US
dc.subject.otherΚατά μήκος κλίσηen_US
dc.subject.otherΕπίκλισηen_US
dc.subject.otherΙσοϋψής καμπύληen_US
dc.subject.otherΙσοκλινής γραμμήen_US
dc.subject.otherΠολυγωνική γραμμήen_US
dc.subject.otherΟριζοντιογραφίαen_US
dc.subject.otherΚλωθοειδής καμπύληen_US
dc.subject.otherΜηκοτομήen_US
dc.subject.otherΕρυθράen_US
dc.subject.otherΜηδενική γραμμήen_US
dc.subject.otherΔιατομήen_US
dc.subject.otherΟρατότηταen_US
dc.titleΓεωμετρικός σχεδιασμός αυτοκινητόδρομουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/50en
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη.pdf242.33 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

348
Last Week
1
Last month
21
checked on Aug 28, 2024

Download(s)

228
checked on Aug 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.