Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8352
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΠαπαδήμα, Ασπασία-
dc.contributor.authorΠολυβίου, Δανάη-
dc.date.accessioned2016-01-26T10:21:28Z-
dc.date.available2016-01-26T10:21:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8352-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη χρήση της κυπριακής διαλέκτου στην έντυπη διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος της μελέτης αυτής είναι να ερευνήσει τους λόγους που χρησιμοποιείται η κυπριακή διάλεκτος στην έντυπη διαφήμιση. Επιπλέον, εξετάζεται η απήχηση που έχει στον κόσμο η χρήση της κυπριακής διαλέκτου στις έντυπες διαφημίσεις καθώς και ο εντοπισμός της ηλικιακής ομάδας που ανταποκρίνεται περισσότερο σε αυτή. Αρχικά, γίνεται αναφορά σε προηγούμενες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση διαλέκτων στις έντυπες διαφημίσεις σε παγκόσμιο πλαίσιο και έπειτα, η έρευνα καταλήγει σε μελέτες που έγιναν με τη χρήση της κυπριακής διαλέκτου στις διαφημίσεις των ΜΜΕ. Όσον αφορά την υλοποίηση των στόχων της μελέτης αυτής, χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία των ημι-δομημένων συνεντεύξεων καθώς και της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Το δείγμα των συνεντεύξεων αποτελείτο από (10) δέκα άτομα τεσσάρων διαφορετικών τομέων: (2) δύο της γραφιστικής, (2) δύο της διαφήμισης, (4) τέσσερις της δημοσιογραφίας και (2) δύο της γλωσσολογίας. Η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου, αφορά την καταγραφή στοιχείων του περιεχομένου των διαφημίσεων και το διαχωρισμό τους σε παρόμοια θέματα. Το δείγμα των διαφημίσεων αποτελείτο από (22) είκοσι δύο διαφημίσεις. Τα αποτελέσματα που απορρέουν μέσα από τα ερευνητικά εργαλεία, είναι ότι η κυπριακή διάλεκτος επιλέγεται στις διαφημίσεις για λόγους αμεσότητας και ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Επιπλέον, παρά τη μεγάλη απήχηση που γνωρίζει, υπάρχει κόσμος που την απορρίπτει. Τέλος, ο ηλικιακός παράγοντας φάνηκε να μην αποτελεί τον βασικότερο παράγοντα ανταπόκρισης του κοινού.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΚυπριακή διάλεκτοςen_US
dc.subjectΈντυπη διαφήμισηen_US
dc.subjectΔιάλεκτοςen_US
dc.subjectΔιαφήμισηen_US
dc.subjectΜΜΕen_US
dc.titleΗ κυπριακή διάλεκτος στην έντυπη διαφήμισηen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Πολυβίου Δανάη.pdf7.74 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

421
Last Week
1
Last month
6
checked on 3 Δεκ 2024

Download(s) 50

972
checked on 3 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα