Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/8349
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ιωάννου, Άντρη | - |
dc.contributor.author | Κωνσταντίνου, Βάσω | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T10:00:44Z | - |
dc.date.available | 2016-01-26T10:00:44Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/8349 | - |
dc.description.abstract | H ένταξη των νέων τεχνολογιών μάθησης και επικοινωνίας σε συστήματα τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης, δίνει μια άλλη προοπτική σε θέματα εκμάθησης. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την εφαρμογή των Clickers στο άθλημα τζούντο και συγκεκριμένα στην αξιολόγηση της εκμάθησης των κανονισμών του αθλήματος. Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά 162 αθλητές δύο ακαδημιών τζούντο. Ο ερευνητής διενέργησε συνολικά 6 σεμινάρια, στο καθένα από τα οποία οι μισές ερωτήσεις αξιολόγησης απαντήθηκαν με τη χρήση Clickers και οι άλλες μισές χωρίς τη χρήση Clickers. Στη μελέτη συλλέχθηκαν ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα. Ποσοτικά δεδομένα αποτέλεσαν τα αποτελέσματα επίδοσης και δεδομένα από ερωτηματολόγιο. Ποιοτικά δεδομένα συλλέχθηκαν με τη μέθοδο παρατήρησης και συγκεκριμένα με βιντεοσκόπηση. Τα αποτελέσματα της μελέτης υποστηρίζουν ότι η χρήση των Clickers μπορεί να αναβαθμίσει την ευχαρίστηση και το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και να βελτιώσει την επίδοση τους. Επίσης, η υλοποίηση με τη χρήση Clickers χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και αμεσότητα που είναι ιδιαίτερα επιθυμητή στο εν λόγο άθλημα, ενώ υποβοηθά την ανατροφοδότηση αφού οι εκπαιδευτές μαθαίνουν άμεσα για τις ελλείψεις και ανάγκες των συμμετεχόντων. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Clickers | en_US |
dc.subject | Νέες τεχνολογίες μάθησης | en_US |
dc.subject | Νέες τεχνολογίες επικοινωνίας | en_US |
dc.subject | Τζούντο | en_US |
dc.subject | Ακαδημία τζούντο | en_US |
dc.title | Clickers σε σεμινάρια κανονισμών και διαιτησίας τζούντο: στάσεις, επίδοση και αμεσότητα | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/37 | en |
dc.relation.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2013-2014 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
crisitem.author.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-3570-6578 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Κωνσταντίνου Βάσω.pdf | 5.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
247
Last Week
4
4
Last month
6
6
checked on May 17, 2024
Download(s) 10
367
checked on May 17, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.