Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8349
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΙωάννου, Άντρη-
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Βάσω-
dc.date.accessioned2016-01-26T10:00:44Z-
dc.date.available2016-01-26T10:00:44Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8349-
dc.description.abstractH ένταξη των νέων τεχνολογιών μάθησης και επικοινωνίας σε συστήματα τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης, δίνει μια άλλη προοπτική σε θέματα εκμάθησης. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την εφαρμογή των Clickers στο άθλημα τζούντο και συγκεκριμένα στην αξιολόγηση της εκμάθησης των κανονισμών του αθλήματος. Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά 162 αθλητές δύο ακαδημιών τζούντο. Ο ερευνητής διενέργησε συνολικά 6 σεμινάρια, στο καθένα από τα οποία οι μισές ερωτήσεις αξιολόγησης απαντήθηκαν με τη χρήση Clickers και οι άλλες μισές χωρίς τη χρήση Clickers. Στη μελέτη συλλέχθηκαν ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα. Ποσοτικά δεδομένα αποτέλεσαν τα αποτελέσματα επίδοσης και δεδομένα από ερωτηματολόγιο. Ποιοτικά δεδομένα συλλέχθηκαν με τη μέθοδο παρατήρησης και συγκεκριμένα με βιντεοσκόπηση. Τα αποτελέσματα της μελέτης υποστηρίζουν ότι η χρήση των Clickers μπορεί να αναβαθμίσει την ευχαρίστηση και το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και να βελτιώσει την επίδοση τους. Επίσης, η υλοποίηση με τη χρήση Clickers χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και αμεσότητα που είναι ιδιαίτερα επιθυμητή στο εν λόγο άθλημα, ενώ υποβοηθά την ανατροφοδότηση αφού οι εκπαιδευτές μαθαίνουν άμεσα για τις ελλείψεις και ανάγκες των συμμετεχόντων.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectClickersen_US
dc.subjectΝέες τεχνολογίες μάθησηςen_US
dc.subjectΝέες τεχνολογίες επικοινωνίαςen_US
dc.subjectΤζούντοen_US
dc.subjectΑκαδημία τζούντοen_US
dc.titleClickers σε σεμινάρια κανονισμών και διαιτησίας τζούντο: στάσεις, επίδοση και αμεσότηταen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-3570-6578-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κωνσταντίνου Βάσω.pdf5.83 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

247
Last Week
4
Last month
6
checked on May 17, 2024

Download(s) 10

367
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.