Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8340
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτυλιανού-Lambert, Θεοπίστη-
dc.contributor.authorΔημητρίου, Ανδρέας-
dc.date.accessioned2016-01-26T05:51:35Z-
dc.date.available2016-01-26T05:51:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8340-
dc.description.abstractΤο Μουσείο αναμφίβολα αποτελεί κόσμημα πολιτιστικής κληρονομιάς κάθε λαού. Μέσα από το Μουσείο φαίνεται η ταυτότητα και η κουλτούρα που διέπει ένα λαό και αναπτύσσει στο κοινό το πνευματικό και μορφωτικό του υπόβαθρο. Η Κύπρος αν και πλούσια σε ιστορία και πολιτισμό αντιμετωπίζει σημαντικό πρόβλημα με την επισκεψιμότητα στο Kυπριακό Μουσείο (Αρχαιολογικό Μουσείο), το Μουσείο της χώρας μας, και όχι από τουρίστες, αλλά από τους ντόπιους κατοίκους, όχι μόνο της Λευκωσίας, αλλά και της Κύπρου γενικότερα. Σκόπος αυτής της εργασίας είναι ο σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για το Κυπριακό Μουσείο που θα έχει ως σκοπό την προσέλκυση Κυπρίων πολιτών ηλικίας 18 με 35 ετών. Η πτυχιακή εργασία θα χωριστεί σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος θα μελετηθούν βασικές αρχές και θεωρίες σχετικά με τον ορισμό της διαφήμισης όπως πρωτοτυπία, δημιουργικότητα, λειτουργικότητα καθώς και σχολιασμός επιτυχημένων διαφημιστικών καμπανιών διαφόρων μουσείων που έγιναν στο παρελθόν. Στο δεύτερο μέρος θα συζητήσω την χρήση ημι-δομημένων ομάδων εστίασης (focus groups), να συλλέξω τα στοιχεία που χρειάζονται για την περάτωση του έργου και να πάρω απαντήσεις σε βάθος κάτι που δεν θα μπορούσε γίνει μέσω των ερωτηματολογίων. Σκοπός των συνεντεύξεων είναι να μελετηθούν οι αντιλήψεις των νέων ηλικίας 18 με 35 ετών για το Κυπριακό Μουσείο, αλλά και οι απόψεις του προσωπικού του Μουσείου σχετικά με την επισκεψιμότητα των Κυπρίων. Στο τρίτο μέρος θα αναλύσω τα δεδομένα και θα υλοποιήσω την σχεδιαστική καμπάνια βάση των αποτελεσμάτων που πήρα από τις ομάδες εστίασης, και θα την επαναξιολογήσω, έτσι ώστε να εντοπιστούν λάθη που μπορεί να υπάρχουν και να επανασχεδιαστεί.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΜουσείοen_US
dc.subjectΠολιτιστική κληρονομιάen_US
dc.subjectΚυπριακό Μουσείοen_US
dc.subjectΔιαφημιστική καμπάνιαen_US
dc.titleΣχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για το Κυπριακό Μουσείοen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-3494-8433-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Δημητρίου Αντρέας.pdf139.92 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

308
Last Week
1
Last month
6
checked on May 18, 2024

Download(s) 20

179
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.