Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8304
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΙωάννου, Άντρη-
dc.contributor.authorΣτυλιανού, Κατερίνα-
dc.date.accessioned2016-01-21T11:45:24Z-
dc.date.available2016-01-21T11:45:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8304-
dc.description.abstractΗ σχεδόν ανύπαρκτη τεχνολογική υποστήριξη στο κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα οδήγησε στην υλοποίηση της ακόλουθης έρευνας που μελετά τη συμβολή της Επιτραπέζιας Οθόνης Πολλαπλής Αφής σε σχολείο δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κύπρο. Στόχος του έργου αυτού είναι να εξεταστεί η βοήθεια που μπορεί να προσφέρει η διαδραστική τεχνολογία για την κατάκτηση της άμεσης γνώσης που αναζητούν οι σύγχρονοι μαθητές. Η μελέτη αρχικά ξεκινά με βιβλιογραφική ανασκόπηση παρόμοιων ερευνών ανά το παγκόσμιο. Επίσης αναφέρεται σε τρόπους επιτυχημένης ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εκπαίδευση. Ακολούθησε η ανάπτυξη διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής για την Επιτραπέζια Οθόνη Αφής με θέμα την Τοπολογία στα μαθηματικά. Η μελέτη έγινε με μαθητές που φοιτούν στη δευτέρα τάξη δημόσιου λυκείου, με επιλογή μαθήματος τα μαθηματικά κατεύθυνσης. Την εφαρμογή στην τάξη ακολούθησαν συνεντεύξεις με τους συμμετέχοντες μαθητές, οι οποίες αναλύθηκαν και συζητήθηκαν μετά από την κωδικοποίησή τους. Οι ερωτήσεις που χρησιμοποιήθηκαν στις συνεντεύξεις αναφέρονταν κυρίως στις απόψεις των συμμετεχόντων για την εμπειρία τους και κατά πόσο θα ήθελαν τεχνολογικά μέσα όπως η ΕΟΠΑ να είχαν ήδη ενταχθεί στις σχολικές τους αίθουσες. Τα αποτελέσματα καταλήγουν στο ότι οι περισσότεροι μαθητές είναι αρκετά απογοητευμένοι από τη χρήση ΤΠΕ από τους καθηγητές τους και θα ήθελαν να είχαν παρόμοιες ευκαιρίες πιο συχνά μέσα στο σχολικό χώρο.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΕπιτραπέζια οθόνη πολλαπλής αφής (ΕΟΠΑ)en_US
dc.subjectΔιαδραστική τεχνολογίαen_US
dc.subjectΔιαδραστική εκπαίδευσηen_US
dc.titleΑνάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής για επιτραπέζια οθόνη πολλαπλής αφήςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-3570-6578-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
KATERINA_STYLIANOU_Abstract.pdf470.45 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

320
Last Week
3
Last month
0
checked on Nov 13, 2024

Download(s)

97
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.