Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8296
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτυλιανού-Lambert, Θεοπίστη-
dc.contributor.authorΟρταξίδου, Κωνσταντίνα-
dc.date.accessioned2016-01-21T10:00:26Z-
dc.date.available2016-01-21T10:00:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8296-
dc.description.abstractH παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τον σχεδιασμό διαφημιστικής καμπάνιας για το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης (ΜΛΤΚ). Η διαφημιστική καμπάνια σχεδιάστηκε με σκοπό να προσελκύσει το κοινό στο μουσείο, με ιδιαίτερη έμφαση στους γονείς. Για τους σκοπούς της εργασίας αναπτύχθηκε το brand, το οποίο ενσωματώθηκε στη διαφημιστική καμπάνια του ΜΛΤΚ. Μέσα από την συνέντευξη που μας παραχώρησε η υπεύθυνη του μουσείου, εξάγεται το συμπέρασμα πως δεν έχει πραγματοποιηθεί ποτέ ξανά στο παρελθόν διαφημιστική καμπάνια, αλλά ούτε και έχει το δικό του brand. Τα περιεχόμενα της πτυχιακής εργασίας περιλαμβάνουν το θεωρητικό κομμάτι, όπου αποτελείται αρχικά, από την βιβλιογραφική ανασκόπηση η οποία εξετάζει τον όρο της διαφήμισης γενικότερα και το brand για μουσεία κάνοντας παράλληλα μια σύντομη αναφορά στο ΜΛΤΚ. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα στα τυπογραφικά και γραφικά του χώρου στο ίδιο το μουσείο αλλά και σε άλλα μουσεία της Κύπρου. Στην συνέχεια, έγινε συλλογή ποσοτικών δεδομένων με ερωτηματολόγια. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στην αναζήτηση των απόψεων των γονέων. Η στατιστική έρευνα πραγματοποιήθηκε από γονείς με στόχο να επιλεγούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τι είναι αυτό που θα τους κινούσε την προσοχή σε μια διαφήμιση μουσείου. Στο πρακτικό κομμάτι της εργασίας υλοποιήθηκε ο σχεδιασμός του brand για τις ανάγκες της διαφημιστικής καμπάνιας. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων έδειξαν ότι το μέσο που χρησιμοποιούν οι γονείς για την ενημέρωση τους σχετικά με το μουσείο γίνεται μέσω της έντυπης διαφήμισης και του Facebook. Αυτό που θα ήθελαν να δουν σε μια διαφήμιση του μουσείου είναι η εικόνα και οι πληροφορίεςen_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΔιαφημιστή καμπάνιαen_US
dc.subjectΜουσείο Λαϊκής Τέχνης (ΜΛΤΚ)en_US
dc.titleΣχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης Λευκωσίαςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-3494-8433-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ορταξίδου Κωνσταντίνα.pdf64.07 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

329
Last Week
0
Last month
5
checked on May 12, 2024

Download(s) 50

147
checked on May 12, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.