Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8278
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛαγός, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΑντωνίου, Βικτώρια-
dc.date.accessioned2016-01-21T06:01:28Z-
dc.date.available2016-01-21T06:01:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8278-
dc.description.abstractΈνα φαινόμενο που έχει εισβάλει στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια είναι η ανάπτυξη της τεχνολογίας. Μέσα από αυτή την εξέλιξη, το διαδίκτυο καθίσταται ως το πλέον χρησιμότερο μέσο διαφόρων συναλλαγών και επικοινωνίας. Η νέα γενιά χρησιμοποιεί αλόγιστα το διαδίκτυο με αποτέλεσμα να έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετηθούν οι γνώσεις που έχουν οι Κύπριοι για το ηλεκτρονικό εμπόριο και αν επιλέγουν να κάνουν συναλλαγές μέσο διαδικτύου. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται μια μελέτη όπου έγινε βάση ερωτηματολογίων σε 60 Κύπριους. Έχουν δοθεί 30 ερωτηματολόγια σε άτομα με ηλικία 18 - 39 και 30 ερωτηματολόγια σε άτομα από 40 – 60 και άνω, για να παρατηρηθεί ανάλογα με την ηλικία η διαφορά ως προς τη γνώση τους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη χρήση του διαδικτύου για να κάνουν αγορές. Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού στη Κύπρο χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να κάνει αγορές. Παρόλα αυτά ανάμεσα τις δύο κατηγορίες ηλικιών, τα άτομα που είναι 40 και άνω νιώθουν περισσότερο σκεπτικισμό όσο αφορά τη χρήση της πιστωτικής τους κάρτας σε διάφορες ιστοσελίδες σε αντίθεση με τα άτομα της κατηγορίας 18 – 39 που δεν ένιωθαν τόση ανησυχία. Παρατηρήθηκε πως και ο δύο κατηγορίες κάνουν αγορές από Ευρωπαϊκές ιστοσελίδες και συγκεκριμένα από ιστοσελίδες που τους έχουνε προτείνει συγγενείς/φίλοι και συγκεκριμένα από ιστοσελίδες που τις έχουνε μελετήσει πριν κάνουν οποιαδήποτε αγορά. Επιπλέον, σχεδόν όλοι θεωρούν πως από το διαδίκτυο βρίσκουν προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές, επίσης θεωρούν πως στο διαδίκτυο υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, σε σύγκριση με τα προϊόντα που βρίσκονται στα καταστήματα της Κύπρου. Μέσα από προηγούμενες έρευνες παρουσιάστηκαν ορισμένα αποτελέσματα τα οποία σε τελικό στάδιο συγκρίνονται με τα αποτελέσματα που συλλέχθηκαν από αυτή τη μελέτη. Ωστόσο, μελλοντικά, συνίσταται η περαιτέρω έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και των ατόμων που επιλέγουν να πουλάνε προϊόντα υπηρεσίες στο διαδίκτυο στη Κύπρο με ένα μεγαλύτερο δείγμα Κύπριων για πιο αντιπροσωπευτικά αποτέλεσμα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΤεχνολογίαen_US
dc.subjectΔιαδίκτυοen_US
dc.subjectΕπικοινωνίαen_US
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοen_US
dc.titleΔιαδίκτυο και οnline shopping στη Κύπροen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-9217-3491-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Αντωνίου Βικτώρια.pdf109.33 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

317
Last Week
0
Last month
0
checked on Oct 10, 2024

Download(s) 50

196
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.