Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/800
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ανδρέας Σ.-
dc.contributor.authorΑναστασίου, Μιχάλης-
dc.date.accessioned2014-06-03T07:59:04Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:44:39Z-
dc.date.available2014-06-03T07:59:04Z-
dc.date.available2015-11-30T10:44:39Z-
dc.date.issued2013-06-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/800-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάπτυξη μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) σε περιβάλλον Android, για την ανάδειξη διαφόρων σημείων ενδιαφέροντος για την πόλη της Λεμεσού. Μέσα από την παρούσα πτυχιακή γίνεται αναφορά στο λειτουργικό σύστημα Android και την συμβολή του στην τεχνολογία του σήμερα. Επίσης αναλύεται σε βάθος ο προγραμματισμός γύρω από το λειτουργικό Android και οι δυνατότητες που παρέχονται μέσα από αυτό. Ταυτόχρονα γίνεται αναφορά στο τι είναι η επαυξημένη πραγματικότητα, σε ποιους τομείς εφαρμόζεται και ποια είναι η χρήση της στην παρούσα εφαρμογή. Παράλληλα μέσα από την εφαρμογή ενισχύεται και αναδεικνύεται η πολιτιστική κληρονομιά της πόλης της Λεμεσού. Μέσα από κείμενα, εικόνες και ήχο γίνεται συνδυασμός της τεχνολογίας με την ιστορία, έτσι ώστε να αναδειχθούν τα πιο σημαντικά σημεία της Λεμεσού. Με τον τρόπο αυτό παρουσιάζεται με ένα πιο σύγχρονο τρόπο η ιστορία της Λεμεσού τόσο στους τουρίστες, όσο και στους ντόπιους κατοίκους. Όσον αφορά το προγραμματιστικό κομμάτι, η εφαρμογή χρησιμοποιώντας την κάμερα του κινητού τηλεφώνου σε συνδυασμό με το Gps προβάλει διάφορα σημεία ενδιαφέροντος της πόλης της Λεμεσού στην οθόνη της συσκευής του χρήστη. Όταν ο χρήστης βρεθεί στην εμβέλεια προβολής των σημείων με το κινητό του τότε μπορεί να κάνει τα εξής: 1. Να τραβήξει φωτογραφία με το κινητό του και να την αποθηκεύσει στην κάρτα μνήμης (SDcard) της συσκευής του. 2. Να ανοίξει τα Google Maps όπου περιέχονται όλα τα σημεία ενδιαφέροντος στον χάρτη. 3. Να επιλέξει τις κατηγορίες των σημείων ενδιαφέροντος που θέλει να προβάλλονται. 4. Να επιλέξει ποια σημεία θέλει να φαίνονται στην οθόνη σε περίπτωση επικάλυψης (collision) των εικονιδίων. 5. Να πλοηγηθεί στην κεντρική οθόνη για κάποιο συγκεκριμένο σημείο ενδιαφέροντος είτε μέσα από τα Google Maps είτε πατώντας το αντίστοιχο εικονίδιο στην οθόνη. 6. Να μπορεί να διαβάσει και να ακούσει πληροφορίες για το σημείο ενδιαφέροντος, να δει παλιές φωτογραφίες οι οποίες βρίσκονται στον server του πανεπιστημίου και να συγκρίνει το παρελθόν με το παρόν για το συγκεκριμένο σημείο. 7. Τέλος μπορεί να μοιράσει τις πληροφορίες από το συγκεκριμένο σημείο ενδιαφέροντος στέλνοντάς τες μέσω διαφόρων εφαρμογών της συσκευής και να πλοηγηθεί στο αντίστοιχο σημείο ενδιαφέροντος μέσα από τα Google Maps. Συνοπτικά τα βασικά στοιχεία αυτής της διπλωματικής εργασίας επικεντρώνονται σε δυο βασικούς άξονες. Ο πρώτος αφορά την αισθητική εμφάνιση της εφαρμογής και το πόσο εύχρηστο και λειτουργικό είναι το περιβάλλον στον χρήστη. Ο δεύτερος άξονας αφορά το πόσο ακριβής και αξιόπιστη είναι η εφαρμογή στην προβολή και ταύτιση των εικονιδίων με τα αντίστοιχα σημεία ενδιαφέροντος. Ο συγκεκριμένος άξονας συμπεριλαμβάνει και μια μικρή ανακρίβεια λόγω της απόκλισης του σήματος του Gps. Συμπερασματικά, πρόκειται για μια πλήρη εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) σε περιβάλλον Android, η οποία λειτουργεί ως ξεναγός τόσο για τους τουρίστες της Λεμεσού όσο και για τους ντόπιους κατοίκους, καθώς μέσα από το φωτογραφικό και ηχητικό υλικό, αλλά και μέσα από τα κείμενα παρέχει πλήρες ενημερωτικό υλικό για τα σημεία που προβάλλονται και αναδεικνύουν την ιστορία της πόλης.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογιών Πληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectAugmented Realityen_US
dc.subjectApplicationen_US
dc.subjectAndroiden_US
dc.subjectLimassolen_US
dc.subjectCultural Heritageen_US
dc.subject.otherΠολιτιστική Κληρονομιάen_US
dc.subject.otherΛεμεσόςen_US
dc.subject.otherΕφαρμογήen_US
dc.titleΠλαίσιο ανάπτυξης και δημιουργία πρωτότυπης εφαρμογής για φορητές συσκευές για την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης της Λεμεσούen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/42en
dc.relation.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2012-2013en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0001-7104-2097-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Michail_Anastasiou_Abstract.pdf101.7 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

260
Last Week
1
Last month
8
checked on May 18, 2024

Download(s) 20

98
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.