Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/760
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔανός, Αντώνης-
dc.contributor.authorΘωμά, Αθηνά-
dc.date.accessioned2013-07-31T07:36:53Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:11:17Z-
dc.date.available2013-07-31T07:36:53Z-
dc.date.available2015-11-30T10:11:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/760-
dc.description.abstractΜέσα από την πτυχιακή μου εργασία προσπάθησα να αναλύσω τη γυναικεία απεικόνιση μέσα από τη φωτογραφίας μόδας και τη διαφήμιση, μελετώντας με ποιους τρόπους και μέσα αποτύπωναν και αποτυπώνουν την γυναικεία μορφή διάφοροι φωτογράφοι μόδας, από την περίοδο του 1920 μέχρι και σήμερα. Με τη βοήθεια διαφόρων απεικονίσεων στις φωτογραφίες και απόψεις κριτικών και καλλιτεχνών, ο στόχος ήταν να κατανοήσω κατά πόσο τελικά το γυναικείο κορμί και πρόσωπο πράγματι εκτίθεται και προβάλλεται αρνητικά μέσα από τη φωτογραφία μόδας αλλά και τη διαφήμιση, ακυρώνοντας την ταυτότητα της και αναιρώντας την ψυχοσύνθεση της γυναίκας. Για την συλλογή αυτών των πληροφοριών έγινε μια ανασκόπηση βιβλιογραφίας μέσα από διάφορες πηγές όπως άρθρα και βιβλία. Έτσι, για να δώσω έμφαση στους διαφορετικούς τρόπους απεικόνισης της γυναικείας μορφής και σκεπτικά, υπήρξε ανάλυση σημαντικών φωτογραφικών έργων από διάφορους άντρες και γυναίκες φωτογράφους μόδας. Επίσης, έγινε μελέτη για γνωστά περιοδικά τα οποία θεωρούνται ‘Βίβλοι της μόδας’ αλλά και για απεικονίσεις γνωστών ειδώλων της μόδας. Κατ’ επέκταση, ανέλυσα περαιτέρω τι επιθυμούν να βγάλουν προς τα έξω αυτοί οι καλλιτέχνες, τι συναισθήματα θέλουν να μεταφέρουν, ποια κίνητρα έχουν και με ποιες μεθόδους τα μεταφέρουν προς το θεατή χρησιμοποιώντας τη γυναικεία απεικόνιση. Επιπρόσθετα, μελέτησα τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν και χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα μέσα από τη διαφήμιση για να προωθήσουν ένα προϊόν με το χειρισμό της γυναικείας φιγούρας. Τέλος, κατέγραψα διάφορες γνώμες από κριτικούς σχετικά με το θέμα, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις πήρα κι εγώ θέση με τη δική μου κριτική.en_US
dc.formatPDFen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Περιβάλλοντος , Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectFemale representationen_US
dc.subjectFashionen_US
dc.titleΗ απεικόνιση της γυναίκας στη φωτογραφίας μόδαςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Fine Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-4950-0925-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Αθηνά Θωμά.doc6.39 MBMicrosoft WordView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

407
Last Week
4
Last month
6
checked on May 11, 2024

Download(s) 50

588
checked on May 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.