Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/759
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLanitis, Andreas-
dc.contributor.authorΕλ Κάτερ, Αλέξιος-
dc.date.accessioned2013-08-07T07:59:45Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:11:15Z-
dc.date.available2013-08-07T07:59:45Z-
dc.date.available2015-11-30T10:11:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/759-
dc.description.abstractΣτo πρώτο κεφάλαιο περιγράφονται τα σημαντικότερα βιντεοπαιχνίδια, και γίνεται μια ιστορική ανάδρομη στα παλιά παιχνίδια. Στο επόμενο κεφαλαίο, αναφέρονται μερικοί από τους λόγους που τα παιχνίδια αλλάζουν τρόπο αλληλεπίδρασης με τον χρήστη και γιατί σήμερα τα απλά, τείνουν να υπερτερούν έναντι των περίπλοκων παιχνιδιών. Επίσης σημειώνονται αξιόλογες προσπάθειες επανασχεδιασμού του παιχνιδιού Pac man. Στην συνέχεια γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, και μελετώνται συστήματα εικονικής πραγματικότητας σε συνδυασμό με τα σύγχρονα παιχνίδια. Κατά παρόμοιο τρόπο και το επόμενο κεφάλαιο, κάνει μια αναδρομή στις διαδραστικές τεχνολογίες κυρίως των βιντεοπαιχνιδιών και των arcade, και για τις μελλοντικές τους προοπτικές. Παρακάτω περιγράφονται τα στάδια ανάπτυξης του παιχνιδιού που αναπτύχθηκε για την μελέτη αυτή και στην συνέχεια η διαδικασία αξιολόγησης με τα συμπεράσματα της. Τέλος βρίσκονται τα τελικά συμπεράσματα και τα παραρτήματα, τα οποία περιέχουν το ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε κατά την αξιολόγηση, το εξώφυλλο της θήκης του παιχνιδιού καθώς και τα περιεχόμενα του δίσκου που παραδόθηκε μαζί με την πτυχιακής.en_US
dc.formatPDFen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectVideogamesen_US
dc.subjectVirtual realityen_US
dc.subjectTechnologyen_US
dc.titleΡετρό βιντεοπαιχνίδια εφαρμοσμένα σε εικονικά περιβάλλοντα εμβυθίσηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Πτυχιακή Αλέξης Ελ Κάτερ.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

299
Last Week
0
Last month
2
checked on Nov 22, 2024

Download(s) 10

337
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.