Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/724
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖαντίδης, Ευριπίδης-
dc.contributor.authorΠολυβίου, Σωτήρης-
dc.date.accessioned2012-08-29T06:12:18Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:31Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:10:24Z-
dc.date.available2012-08-29T06:12:18Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:31Z-
dc.date.available2015-11-30T10:10:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/724-
dc.description.abstractΤο κύριο θέμα αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία branding, ο εντοπισμός και η λύση σχεδιαστικών και τυπογραφικών προβλημάτων για την ανάπτυξη οπτικής ταυτότητας του Μουσείου Νερού στην Λεμεσό.Για να εξερευνηθούν τα ποιο πάνω θέματα ακολούθησα την παρακάτω διαδικασία: Αρχικά υλοποίησα την βιβλιογραφική αναφορά ερευνώντας τον όρο branding γενικότερα και το branding για μουσεία κάνοντας παράλληλα αναφορά στο Μουσείο Νερού και τους στόχους του.Στην συνέχεια έγινε μια έρευνα σε μουσεία της Κύπρου για να ερευνηθεί το ύφος και η οπτική ταυτότητα που επικρατεί τοπικά σε αντίστοιχους χώρους.Μετά από ερωτηματολόγια εξερευνήθηκαν τυχόν σχεδιαστικά και τυπογραφικά προβλήματα σε σχέση με τη σήμανση, τα έντυπα και γενικά την οπτική ταυτότητα του Μουσείου Νερού. Ακολούθως χρησιμοποιώντας τα ποιο πάνω συμπεράσματα, έγινε επανασχεδιασμός του branding, της οπτικής ταυτότητας αλλά και ορισμένων εφαρμογών που ανακαλύψαμε ότι έχουν σχεδιαστικά και τυπογραφικά προβλήματα.Υλοποιήθηκαν αξιολογήσεις από ειδικούς και από τεταρτοετείς φοιτητές των γραφικών τεχνών και προσαρμόστηκαν οι κατάλληλες αλλαγές.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent74 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectMuseums--Cyprusen_US
dc.subjectWater museum--Limassolen_US
dc.subjectBrandingen_US
dc.subject.otherΜουσεία--Κύπροςen_US
dc.subject.otherΜουσείο νερού--Λεμεσόςen_US
dc.subject.otherBrandingen_US
dc.titleBranding, οπτική ταυτότητα και λύσεις τυπογραφικών και σχεδιαστικών προβλημάτων του Μουσείου Νερού στην Λεμεσόen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-0874-455X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
πολυβίου σωτήρης πτυχιακή.pdf6.4 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 5

481
Last Week
0
Last month
5
checked on Aug 31, 2024

Download(s) 5

764
checked on Aug 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.