Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/717
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτυλιανού-Lambert, Θεοπίστη-
dc.contributor.authorΣπύρου, Ζήνα-
dc.date.accessioned2012-08-27T07:49:12Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:13Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:10:13Z-
dc.date.available2012-08-27T07:49:12Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:13Z-
dc.date.available2015-11-30T10:10:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/717-
dc.description.abstractΣε αυτή τη πτυχιακή εργασία, εξετάζονται οι Τάσεις της Σύγχρονης Κυπριακής Φωτογραφίας, και συγκεκριμένα της Τοπογραφικής Φωτογραφίας, μέσα από τη δουλειά τριών σύγχρονων φωτογράφων, που ζουν και εργάζονται στην Κύπρο.Οι φωτογράφοι αυτοί είναι ο Ορέστης Λάμπρου, ο Χάρης Πελλαπαϊσιώτης και ο Νίκος Φιλίππου.Πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις και με τους τρεις φωτογράφους για συλλογή δεδομένων και κατανόηση της δουλειάς και του τρόπου σκέψης τους.Ο βασικότερος στόχος της εργασίας αυτής, είναι το πώς ορίζεται η τοπογραφική φωτογραφία, σύμφωνα με την αντιπροσωπευτική δουλειά του κάθε φωτογράφου.Η μελέτη αυτή παρουσιάζει την δουλειά αυτών των τριών φωτογράφων που ασχολούνται με την τοπογραφική φωτογραφία, έστω κι αν οι ίδιοι μπορεί να αμφισβητούν τον όρο.Ο κάθε φωτογράφος έχει τον δικό του τρόπο απεικόνισης της φωτογραφίας. Τα θέματα τα οποία εξετάστηκαν είναι οι σπουδές των φωτογράφων, τι παρακίνησε τους φωτογράφους να ασχοληθούν με τη φωτογραφία, το είδος φωτογραφίας που ασχολούνται και από ποιους επηρεάστηκαν.Επιπρόσθετα, τον ορισμό 'μια εικόνα ίσον με χίλιες λέξεις', στοιχεία που επηρεάζουν τους φωτογράφους και η επεξήγηση τους, το καλλιτεχνικό περιβάλλον στην Κύπρο και την ανάπτυξη της φωτογραφίας και το αν κάποιος πρέπει να έχει ταλέντο για να ασχοληθεί με τη φωτογραφία.Ακόμη, το αν μπορεί κάποιος να επιβιώσει στην Κύπρο αν ασχολείται μόνο με τη φωτογραφία, οι φωτογραφικοί όμιλοι της Κύπρου και η δουλειά των φωτογράφων και οι εργασίες που έχουν σε εξέλιξη.Ο κάθε φωτογράφος, υποστηρίζει τη δουλειά των συναδέλφων του. Ο Χάρης Πελλαπαϊσιώτης πιστεύει πως κανένας από τους τρεις φωτογράφους δεν ασχολείται με την τοπογραφική φωτογραφία, σε αντίθεση με τον Νίκο Φιλίππου που πιστεύει το αντίθετο. Οι τρεις φωτογράφοι, έχουν τον δικό τους τρόπο απεικόνισης χώρου και τοπίου, δίνοντας διαφορετικά μηνύματα για κάθε φωτογραφία.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent6 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectPhotographen_US
dc.subjectPhotographersen_US
dc.subjectTopographic photoen_US
dc.subject.otherΦωτογραφίαen_US
dc.subject.otherΦωτογράφοιen_US
dc.subject.otherΤοπογραφική φωτογραφίαen_US
dc.titleΤάσεις της σύγχρονης κυπριακής φωτογραφίας : τοπογραφική φωτογραφίαen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2011-2012en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-3494-8433-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

349
Last Week
3
Last month
2
checked on Oct 10, 2024

Download(s) 50

117
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.