Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/711
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠουλλής, Χαράλαμπος-
dc.contributor.authorΦλωρίδης, Κρίτων-
dc.date.accessioned2012-08-29T06:13:41Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:32Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:10:02Z-
dc.date.available2012-08-29T06:13:41Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:32Z-
dc.date.available2015-11-30T10:10:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.description.abstractΟ στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη παιχνιδιού με το λογισμικό Blender, ένα παιχνίδι το οποίο για να δημιουργηθεί έπρεπε να περάσει από συγκεκριμένες εργασίες.Οι κύριες εργασίες του έργου περιλαμβάνουν την υλοποίηση όλων των σταδίων που χρειάζεται ένα παιχνίδι για να δημιουργηθεί καθώς και έρευνα.Η λεπτομερής διαδικασία ανάπτυξης του παιχνιδιού με το όνομα System Control έγινε με την βοήθεια του λογισμικού Blender ,όπως και άλλων προγραμμάτων, Autodesk Maya για τον σχεδιασμό των τρισδιάστατων μοντέλων και Adobe Soundbooth για τα ηχητικά εφέ.Η υλοποίηση του παιχνιδιού διήρκησε 26 εβδομάδες και ο στόχος του είναι να ψυχαγωγήσει τους χρήστες.Με κατάλληλη έρευνα υφιστάμενων παιχνιδιών και ιδεοθύελλα έγινε το concept - ιδέα του παιχνιδιού.Ένα παιχνίδι επιστημονικής φαντασίας τρίτου προσώπου με θέμα τα ρομπότ.Ο σχεδιασμός του φανταστικού κόσμου και των χαρακτήρων που υπάρχουν μέσα (χαρακτήρες ρομπότ), έγινε μετά από πολλή ιδεοθύελλα και σκέψη, η δημιουργία διαγράμματος για κάθε στάδιο του παιχνιδιού, η λογική που θα ακολουθούν οι χαρακτήρες και όλα τα στοιχεία που αλληλεπιδρούν στο κόσμο με τον χρήστη καθώς και μουσική και ηχητικά εφέ.Με την βοήθεια του λογισμικού Autodesk Maya έγινε η τρισδιάστατη μοντελοποίηση των στατικών στοιχείων του κόσμου και έπειτα των χαρακτήρων, ο κύριος χαρακτήρας εχθροί και ήρωες και μετά ακολούθησε η υφή (textering). Σχεδιάστηκε προσεκτικά κάθε χαρακτήρας και στατικό στοιχείο στο λογισμικό Autodesk Maya με τα ανάλογα χρώματα που του ταιριάζουν και μετά μπήκε στο λογισμικό blender σαν τελειωμένο αντικείμενο.Έπειτα δημιουργήθηκε ο σκελετός (rigging) για τους χαρακτήρες οι οποίοι χρειάζονταν κίνηση και ακολούθως έγινε το ανάλογο animation π.χ. όταν τρέχουν, πηδούν, παλεύουν κ.τ.λ.Σχεδιάστηκε η λογική στο παιχνίδι, ποίες συνθήκες χρειάζεται ο χαρακτήρας του παιχνιδιού για να ανοίξει μία πόρτα ή να χάσει ενέργεια από ένα εχθρό, γενικά πώς αλληλεπιδρούν τα στοιχεία με τον χρήστη και οι χειρισμοί που χρειάζεται για να παίξει.Δημιουργήθηκαν τα ηχητικά εφέ για κάθε χαρακτήρα, φωνές και ήχοι αντικειμένων για κάθε δράση καθώς και μουσική που παίζει στο παιχνίδι με την βοήθεια του προγράμματος adobe soundbooth και το IVONA.Με την ολοκλήρωση το παιχνίδι πέρασε από μία διαδικασία όπου εξετάστηκε για τυχόν προβλήματα και μετά βελτιώθηκε ανάλογα.Έγινε ένα τεστ του παιχνιδιού με χρήστες, παίχτες και μετά συμπληρώθηκε ένα ερωτηματολόγιο.Με τα αποτελέσματα του τεστ και των ερωτηματολογίων έγιναν βελτιώσεις και διορθώσεις στο παιχνίδι, προστέθηκαν και αφαιρέθηκαν στοιχεία.Το αναμενόμενο αποτέλεσμα της πτυχιακής εργασίας ανάπτυξη παιχνιδιού με το λογισμικό blender είναι ένα λειτουργικό παιχνίδι ψυχαγωγίας, προσιτό και εύχρηστο προς τους χρήστες.Με την ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού System control δόθηκε η ευκαιρία να δημιουργηθεί και εξώφυλλο θήκης DVD του παιχνιδιού καθώς και αφίσα Α3 για διαφημιστικού σκοπούς.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent80 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectSoftware Blenderen_US
dc.subjectGameen_US
dc.subject.otherΛογισμικό Blenderen_US
dc.subject.otherΠαιχνίδιen_US
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού με το λογισμικό Blenderen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2011-2012en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-5666-5026-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

303
Last Week
0
Last month
1
checked on Oct 10, 2024

Download(s)

1,284
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.