Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/709
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουλελές, Νίκος-
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Ελένη-
dc.date.accessioned2013-08-05T07:13:47Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:09:55Z-
dc.date.available2013-08-05T07:13:47Z-
dc.date.available2015-11-30T10:09:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/709-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή έρευνα ασχολήθηκε με την γνώμη των προπτυχιακών φοιτητών σχεδιασμού για την σημειωτική θεωρία και τη σχέση της με την γραφιστική. Ξεκινώντας αυτή την έρευνα έγινε κάποια βιβλιογραφική ανασκόπηση, δηλαδή το τι είναι γενικότερα η σημειωτική θεωρία και τι χαρακτηριστικά έχει. Από ποιους δημιουργήθηκε και ποιοι ήταν, τι είπαν για την σημειωτική και πως την χρησιμοποιούν, για πιο σκοπό είναι η σημειωτική και γενικότερα σε τι βοηθάει. Επίσης έγινε και μια βιβλιογραφική ανασκόπηση για το ποια σχέση έχει η σημειωτική με τη γραφιστική. Κατά πόσο βοηθάει αυτό το τομέα και με ποιο τρόπο εμπλέκετε. Σε αυτή την έρευνα το κύριο ενδιαφέρον ήταν να μάθουμε κατά πόσο οι προπτυχιακοί φοιτητές σχεδιασμού γνωρίζουν τι είναι η σημειωτική θεωρία και ποια η αξία της για αυτούς ως σχεδιαστές. Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκαν κάποιες συνεντεύξεις με προπτυχιακούς φοιτητές σχεδιασμού χρησιμοποιώντας την μεθοδολογία της φαινομενογραφιας. Επειδή το κύριο ενδιαφέρον της έρευνας ήταν το εύρος των απαντήσεων, γι’αυτο μαζεύτηκαν όλα τα δεδομένα μαζί και αναλύθηκαν. Τέλος λαμβάνοντας υπόψιν την ανάλυση που έγινε στα δεδομένα, βγήκαν κάποια συμπεράσματα για τους προπτυχιακούς φοιτητές σχεδιασμού, όπως γενικότερα όλοι σε ένα βαθμό γνωρίζουν τι είναι η σημειωτική θεωρία και ότι είναι σημαντική για τους ίδιους όπως και για το κλάδο τους. Επίσης χρησιμοποιούν την σημειωτική στις γραφιστικές τους δουλειές γιατί τους βοηθάει να κάνουν ποιο καλύτερες και πιο δημιουργικές εργασίες. Αν και μερικοί είναι μπερδεμένοι λόγο του ότι και η ίδια η θεωρία της σημειωτικής δεν είναι εντελώς ξεκάθαρη και κατανοητήen
dc.formatPDFen
dc.language.isoelen
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en
dc.subjectMethodologyen
dc.subjectSemioticsen
dc.titleΠοιά η αξία της σημειωτικής γιά τους προπτυχιακούς φοιτητές σχεδιασμού και ποια είναι η αντίληψη τους για αυτή;en
dc.typeBachelors Thesisen
dc.affiliationCyprus University of Technologyen
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-1059-942X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ελένη Κωνσταντίνου-2013.pdf94.31 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

254
Last Week
0
Last month
0
checked on Oct 10, 2024

Download(s)

87
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.