Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/683
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLanitis, Andreas-
dc.contributor.authorΧρυσοστόμου, Κυριακή-
dc.date.accessioned2014-03-20T10:30:43Z
dc.date.accessioned2015-11-30T09:59:05Z-
dc.date.available2014-03-20T10:30:43Z
dc.date.available2015-11-30T09:59:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/683-
dc.description.abstractΕρέθισμα για την επιλογή του συγκεκριμένου θέματος αποτέλεσε η ενδιαφέρουσα τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας όπου στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια άρχισε να εμφανίζεται και πολλά άτομα ακόμα δεν γνωρίζουν για αυτήν. Η χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στα μουσεία είναι ήδη πραγματικότητα σε όλο τον κόσμο. Η έρευνα της διατριβής αυτής έλαβε χώρα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κάτω Πολεμιδιών όπου διαθέτει την τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αξιολόγηση της εμπειρίας χρήσης της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κάτω Πολεμιδιών. Επίσης στόχος είναι να μελετηθεί κατά πόσο είναι εύκολη η εξοικείωση των επισκεπτών με την τεχνολογία και με ποιο τρόπο επιτυγχάνεται η εκμάθηση για την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας. Το δείγμα κλήθηκε να επισκεφθεί το Αρχαιολογικό Μουσείο Κάτω Πολεμιδιών και να μελετήσει τα εκθέματα, να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας που υπάρχει στο μουσείο μέσω των παιχνιδιών και του βιβλίου της ΕΠ και τέλος να συμπληρώσει ένα ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα παρουσιάζονται πιο κάτω καθώς και οι παρατηρήσεις από τις δοκιμές που έγιναν στο μουσείο.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectAugmented Realityen_US
dc.subjectAugmented Virtualityen_US
dc.subjectVirtual Realityen_US
dc.subjectMixed Realityen_US
dc.titleΧρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας σε μουσεία στην Κύπροen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemasterThesis-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Κυριακή Χρυσοστόμου.pdf205.79 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

284
Last Week
0
Last month
1
checked on Sep 2, 2024

Download(s) 50

109
checked on Sep 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.