Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/677
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Σουλελέ, Νικόλας | - |
dc.contributor.author | Χατζηχαραλάμπους, Δημήτρης | - |
dc.date.accessioned | 2013-07-17T09:41:55Z | |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T09:59:00Z | - |
dc.date.available | 2013-07-17T09:41:55Z | |
dc.date.available | 2015-11-30T09:59:00Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/677 | - |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της ποιοτικής αυτής έρευνας είναι ο προσδιορισμός των αντιλήψεων και απόψεων των μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων για την Πληροφοριακή Παιδεία (ΠΠ), και η συσχέτιση των απόψεων και αντιλήψεων αυτών με την ενυπάρχουσα στο θέμα βιβλιογραφία. Σύμφωνα με τη φαινομενογραφική προσέγγιση στην έρευνα, η μελέτη αυτή ακολούθησε ανάλυση ημιδομημένων συνεντεύξεων που αφορούν τις γνώμες και εμπειρίες των μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων για το φαινόμενο της ΠΠ. Σύμφωνα με την φαινομενογραφία, η μελέτη αυτή επεδίωξε μια δεύτερης τάξης προοπτική, δηλαδή μέσω μιας ποιοτικής ανάλυσης συνεντεύξεων η παρούσα έρευνα ασχολείται με την εμπειρία των ανθρώπων για πτυχές του κόσμου. Η έρευνα αυτή αναδεικνύει το φάσμα των απόψεων των μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων έναντι της ΠΠ, καθώς και τους λόγους των απόψεων αυτών. Ως προς τη σύνδεση των ευρημάτων της επικείμενης έρευνας με τη δημοσιευμένη στο θέμα βιβλιογραφία, υπάρχει αισθητή σύγκλιση μεταξύ αντιλήψεων και απόψεων για την ΠΠ. Το άνοιγμα, εντούτοις, αυτής της συγκεκριμένης περιοχής μελέτης για περαιτέρω έρευνα ενδείκνυται και υπερθεματίζεται, καθώς υποστηρίζεται, επίσης, ότι η φαινομενογραφία είναι ιδανική για τομείς έρευνας που δεν έχουν ερευνηθεί | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Information literacy | en_US |
dc.subject | Bibliography | en_US |
dc.subject | Phenomenography | en_US |
dc.title | Η άποψη μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων για την πληροφοριακή παιδεία | en_US |
dc.type | MSc Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/37 | en |
dc.relation.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | empty | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | en_US |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairetype | masterThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δημήτρης Χατζηχαραλάμπους.pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
245
Last Week
1
1
Last month
0
0
checked on Nov 23, 2024
Download(s) 5
1,200
checked on Nov 23, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.