Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/470
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδας-
dc.contributor.authorΜαγειρούδη, Άρτεμις-
dc.date.accessioned2015-01-19T08:41:39Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:25:27Z-
dc.date.available2015-01-19T08:41:39Z-
dc.date.available2015-11-30T08:25:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/470-
dc.description.abstractΗ διαφήμιση είναι ένας μηχανισμός που βοηθάει τη διαφημιζόμενη εταιρεία να γνωστοποιηθεί στο καταναλωτικό κοινό, να πληροφορήσει για τις ιδιότητες του διαφημιζόμενου προϊόντος, να εγείρει την προσοχή του κοινού και ακολούθως να τους ωθήσει στην αγορά των διαφημιζόμενων προϊόντων. Ένα από τα πολλά επικοινωνιακά εργαλεία της διαφήμισης, είναι και το χιούμορ, όπου μέσα από αστείες σκηνές δημιουργεί ευχάριστη διάθεση στον τηλεθεατή και τον ωθεί να συμμετέχει στη διαδικασία της διαφήμισης για να καταλήξει ευκολότερα στην αγορά κάποιου προϊόντος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, με τίτλο ‘Συγκριτική Αξιολόγηση (μέσα στο χρόνο) των διαφημίσεων του Αμερικανικού Ποδοσφαιρικού Πρωταθλήματος Super Bowl’ ερευνά κατά πόσο χρησιμοποιείται το στοιχείο του χιούμορ, από τις διαφημιζόμενες εταιρείες που προβάλλουν τις διαφημίσεις τους κάθε χρόνο στον τελικό του Αμερικανικού Ποδοσφαιρικού Πρωταθλήματος Super Bowl στις οθόνες της τηλεόρασης των εκατομμυρίων τηλεθεατών που με αγωνία παρακολουθούν αυτό το γεγονός. Επίσης διερευνούνται και τα χαρακτηριστικά του παρουσιαστή της διαφήμισης, με σκοπό να δούμε κατά πόσο οι διασημότητες στις διαφημίσεις παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως επίσης και τα παιδιά, τα ζώα ή τα καρτούν αντίστοιχα. Ένα άλλο επικοινωνιακό στοιχείο στη διαφήμιση είναι η χρήση της μουσικής, η οποία μπορεί να παίζει πρωταρχικό ρόλο σε κάποια διαφήμιση, ή απλά να χρησιμοποιείται ή ακόμη να μην χρησιμοποιείται καθόλου. Τέλος, εξετάζονται διάφορα άλλα επικοινωνιακά στοιχεία που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση (σκηνικό, αφηγηματική προσέγγιση και σεξουαλικότητα). Το δείγμα της παρούσας έρευνας είναι 535 διαφημίσεις που προβλήθηκαν στο Super Bowl από το 2005 μέχρι το 2013. Πραγματοποιείται ανάλυση περιεχομένου και στη συνέχεια σύγκριση αποτελεσμάτων με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει τη χρήση χιούμορ από τις διαφημιστικές εταιρείες στην Αμερική κατά τη διάρκεια του Αμερικανικού Ποδοσφαιρικού Πρωταθλήματος για το χρονικό διάστημα μεταξύ 2005 και 2013.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International-
dc.subjectCommercialsen_US
dc.subjectSuper Bowlen_US
dc.subject.otherΔιαφημήσειςen_US
dc.subject.otherΣούπερ Μπόουλen_US
dc.titleΣυγκριτική αξιολόγηση (μέσα στο χρόνο) των διαφημίσεων του αμερικανικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος super bowlen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Artemi_Mageiroudi_summary.pdf217.97 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

204
Last Week
2
Last month
4
checked on May 18, 2024

Download(s) 20

98
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.