Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/467
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKyriakides, Christopher-
dc.contributor.advisorPanos, Dionysis-
dc.contributor.authorΝεοφύτου, Έκτορας-
dc.date.accessioned2015-01-19T09:24:04Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:25:23Z-
dc.date.available2015-01-19T09:24:04Z-
dc.date.available2015-11-30T08:25:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/467-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Ο στρατηγικός σχεδιασμός Marketing στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Η περίπτωση των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της Κυπριακής Δημοκρατίας» εκπονήθηκε από τον Έκτορα Νεοφύτου, φοιτητή του Η΄ εξαμήνου του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη του Λέκτορος Χριστόφορου Κυριακίδη και του Λέκτορος Διονυσίου Πάνου και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2014 Η πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τον στρατηγικό σχεδιασμό Marketing στην Ανώτατη Εκπαίδευση και επικεντρώνεται στα Δημόσια και Ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου. Στην εργασία παρουσιάζεται το σχετικά νέο πεδίο που αφορά τον στρατηγικό σχεδιασμό Marketing της ίδιας της Ανώτατης Εκπαίδευσης και πως αυτός εφαρμόζεται στην Κύπρο κυρίως μέσα από τις δράσεις των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της χώρας. Η νέα Παγκόσμια πραγματικότητα χαρακτηρίζεται από ένα γοργά μεταβαλλόμενο κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά περιβάλλον το οποίο οδηγεί στον Ανταγωνισμό. Σε αυτή την κατάσταση φαίνεται πλέον να έχει εμπλακεί και η Ανώτατη Εκπαίδευση που οι ενδείξεις δείχνουν πως μετατρέπεται και εξελίσσεται όπως οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία. Σε αυτό το ανταγωνιστικό κλίμα, τα πανεπιστήμια καλούνται να ανταγωνιστούν για φοιτητές καθώς επίσης να διατηρήσουν την λειτουργεία τους αλλά και να αναπτυχθούν. Σκοπός είναι η διερεύνηση του εν λόγω ζητήματος. Ο στρατηγικός σχεδιασμός Marketing στα πανεπιστήμια έχει αποδειχθεί χρήσιμος από ένα αριθμό μελετητών οι οποίοι εστίασαν την έρευνα τους στο αντικείμενο αυτό, καθώς επίσης και από τα ίδια τα πανεπιστήμια τα οποία όλο και πιο έντονα αναγκάζονται να καταφεύγουν σε τέτοιες συμπεριφορές που μέχρι πριν από μερικές δεκαετίες δεν παρατηρούνταν παρά μόνο στον τομέα των επιχειρήσεων. Ο στόχος της παρούσας έρευνας, είναι η περιγραφή και η κατανόηση του συγκεκριμένου φαινομένου στα Κυπριακά Πανεπιστήμια τα οποία λειτουργούν σε ένα ασταθές περιβάλλον κυρίως υπό το φως της οικονομικής κρίσης καθώς πρέπει να διαχειριστούν τον όλο και πιο αυξανόμενο όγκο Κυπρίων φοιτητών που τα τελευταία χρόνια επιλέγουν τα Ανώτερα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Κύπρου για τις σπουδές τους παρά τα πανεπιστήμια άλλων χωρών που παραδοσιακά επέλεγαν. Συγκεκριμένα, στην εργασία αυτή, έγινε ανάλυση εις βάθους συνεντεύξεων από λειτουργούς που δραστηριοποιούνται ή σχετίζονται με τον χώρο του Marketing στα Κυπριακά Πανεπιστήμια σε μια προσπάθεια να διαφανεί η αντίληψη για τον στρατηγικό σχεδιασμό Marketing τόσο στην Δημόσια και Ιδιωτική Ανώτατη Εκπαίδευση ευρύτερα, όσο και στα ίδια τα πανεπιστήμια ειδικότερα και ποια η στάση των ιδρυμάτων προς αυτόν. Τα αποτελέσματα που έχουν εξαχθεί, προσπαθούν να συσχετιστούν με τα αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών που πραγματοποιήθηκαν ήδη στο εξωτερικό, σε χώρες που συνειδητοποίησαν νωρίτερα αυτή την νέα αναδυόμενη ανάγκη. Επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας επιχειρούν να θίξουν αρκετά σημαντικά σημεία που χαρακτηρίζουν ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου. Στο τελευταίο κεφάλαιο της εν λόγω έρευνας, περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση των δεδομένων της παρούσης έρευνας, όσο και συνολικές σκέψεις σχετικά με το ρόλο και την λειτουργεία ενός στρατηγικού σχεδιασμού Marketing γενικότερα για την Ανώτατη Εκπαίδευση και ειδικότερα για τα Πανεπιστήμια της χώρας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΣτρατηγικός Σχεδιασμόςen_US
dc.subjectMarketing Ανώτατης Εκπαίδευσηςen_US
dc.subject.otherStrategic Planningen_US
dc.subject.otherHigher Education Marketingen_US
dc.titleΟ Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing στην Ανώτατη Εκπαίδευση και η μελέτη περίπτωσης των Πανεπιστημίων της Κυπριακής Δημοκρατίαςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-3493-3015-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ektoras_Neofytou_summary.pdf138.52 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

479
Last Week
0
Last month
4
checked on Dec 22, 2024

Download(s) 50

508
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.