Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/464
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Σολωμού, Μαρία | - |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Κλαίρ Σελίν Σιαρλότ | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-19T09:21:22Z | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T08:25:20Z | - |
dc.date.available | 2015-01-19T09:21:22Z | - |
dc.date.available | 2015-11-30T08:25:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/464 | - |
dc.description.abstract | Όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψυχαγωγούνται με την χρήση ψηφιακών παιχνιδιών πράγμα που οδήγησε στη δημιουργία της «κοινωνίας των Gamers». Όπως όλες τις κοινωνίες και αυτή έχει την δική της κουλτούρα και τις δικές τις πεποιθήσεις. Επίσης, έχουν δημιουργηθεί στερεότυπα σε αυτή την κοινωνία όπως το στερεότυπο ότι οι γυναίκες δεν ανήκουν στο κόσμο των gamers και δεν ξέρουν να παίζουν σωστά. Αυτή η εντύπωση, οδηγεί τις γυναίκες να δέχονται καθημερινά επιθετική η μειονεκτική συμπεριφορά από τους άντρες gamers. Η ύπαρξη αυτού του φαινομένου με έχει οδηγήσει να επιλέξω αυτό το θέμα. Σε αυτή την εργασία, ανάλυσα τον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών και πιο συγκεκριμένα το παιχνίδι World of Warcraft (WoW) Για να υλοποιήσω αυτή την εργασία, ζήτησα βοήθεια από δυο χρήστες του παιχνιδιού World of Warcraft τους οποίους παρατήρησα για να κατανοήσω τις αντιδράσεις χρηστών προς ένα γυναικείο και ένα αντρικό άβαταρ και αν αυτές οι αντιδράσεις διαφέρουν μεταξύ τους. Δημιούργησα επίσης δικό μου λογαριασμό στο συγκεκριμένο παιχνίδι τον οποίο χρησιμοποίησα για να διεξάγω προσωπική έρευνα. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών μαζί απάντησαν τα ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία δημιούργησα για να εστιάσω πιο συγκεκριμένα στο πρόβλημα που υπάρχει. Μέσω της έρευνας αυτής, κατανόησα την αντιμετώπιση της γυναίκας στα παιχνίδια πράγμα το οποίο βρήκα μέσω των άβαταρ αφού στον κόσμο των παιχνιδιών δεν μπορείς να ξέρεις με σιγουριά το φύλο του χρήστη που κρύβεται πίσω από ένα αβαταρ. Η έρευνα αυτή, εξηγά την κατάσταση, η οποία επικρατεί στα παιχνίδια ως προς ην ανισότητα των φύλων αλλά ταυτόχρονα εστιάζει σε συγκεκριμένη περίπτωση η οποία ήταν το World of Warcraft. | en_US |
dc.format | en_US | |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en_US |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en_US |
dc.subject | Video Games | en_US |
dc.subject | Cyberbullying | en_US |
dc.subject | World of Warcraft | en_US |
dc.subject | Sexism | en_US |
dc.subject.other | Ψηφιακά Παιχνίδια | en_US |
dc.subject.other | Σεξισμός | en_US |
dc.title | Η επιθετική συμπεριφορά και ο σεξισμός στα ψηφιακά παιχνίδια. Αναφορά στο World Of Warcraft | en_US |
dc.type | Bachelors Thesis | en_US |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en_US |
dc.dept.handle | 123456789/21 | en |
dc.relation.dept | Department of Communication and Internet Studies | en_US |
dc.description.status | Completed | en_US |
cut.common.academicyear | 2013-2014 | en_US |
dc.relation.faculty | Faculty of Communication and Media Studies | en_US |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Claire_Celine_Papadopoulou.pdf | 217.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 20
504
Last Week
0
0
Last month
4
4
checked on Jan 31, 2025
Download(s) 10
410
checked on Jan 31, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.