Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/464
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣολωμού, Μαρία-
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Κλαίρ Σελίν Σιαρλότ-
dc.date.accessioned2015-01-19T09:21:22Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:25:20Z-
dc.date.available2015-01-19T09:21:22Z-
dc.date.available2015-11-30T08:25:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/464-
dc.description.abstractΌλο και περισσότεροι άνθρωποι ψυχαγωγούνται με την χρήση ψηφιακών παιχνιδιών πράγμα που οδήγησε στη δημιουργία της «κοινωνίας των Gamers». Όπως όλες τις κοινωνίες και αυτή έχει την δική της κουλτούρα και τις δικές τις πεποιθήσεις. Επίσης, έχουν δημιουργηθεί στερεότυπα σε αυτή την κοινωνία όπως το στερεότυπο ότι οι γυναίκες δεν ανήκουν στο κόσμο των gamers και δεν ξέρουν να παίζουν σωστά. Αυτή η εντύπωση, οδηγεί τις γυναίκες να δέχονται καθημερινά επιθετική η μειονεκτική συμπεριφορά από τους άντρες gamers. Η ύπαρξη αυτού του φαινομένου με έχει οδηγήσει να επιλέξω αυτό το θέμα. Σε αυτή την εργασία, ανάλυσα τον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών και πιο συγκεκριμένα το παιχνίδι World of Warcraft (WoW) Για να υλοποιήσω αυτή την εργασία, ζήτησα βοήθεια από δυο χρήστες του παιχνιδιού World of Warcraft τους οποίους παρατήρησα για να κατανοήσω τις αντιδράσεις χρηστών προς ένα γυναικείο και ένα αντρικό άβαταρ και αν αυτές οι αντιδράσεις διαφέρουν μεταξύ τους. Δημιούργησα επίσης δικό μου λογαριασμό στο συγκεκριμένο παιχνίδι τον οποίο χρησιμοποίησα για να διεξάγω προσωπική έρευνα. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών μαζί απάντησαν τα ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία δημιούργησα για να εστιάσω πιο συγκεκριμένα στο πρόβλημα που υπάρχει. Μέσω της έρευνας αυτής, κατανόησα την αντιμετώπιση της γυναίκας στα παιχνίδια πράγμα το οποίο βρήκα μέσω των άβαταρ αφού στον κόσμο των παιχνιδιών δεν μπορείς να ξέρεις με σιγουριά το φύλο του χρήστη που κρύβεται πίσω από ένα αβαταρ. Η έρευνα αυτή, εξηγά την κατάσταση, η οποία επικρατεί στα παιχνίδια ως προς ην ανισότητα των φύλων αλλά ταυτόχρονα εστιάζει σε συγκεκριμένη περίπτωση η οποία ήταν το World of Warcraft.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectVideo Gamesen_US
dc.subjectCyberbullyingen_US
dc.subjectWorld of Warcraften_US
dc.subjectSexismen_US
dc.subject.otherΨηφιακά Παιχνίδιαen_US
dc.subject.otherΣεξισμόςen_US
dc.titleΗ επιθετική συμπεριφορά και ο σεξισμός στα ψηφιακά παιχνίδια. Αναφορά στο World Of Warcraften_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Claire_Celine_Papadopoulou.pdf217.2 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

477
Last Week
2
Last month
8
checked on May 10, 2024

Download(s) 5

380
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.