Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/459
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδας-
dc.contributor.authorΕυαγόρου, Ράνια-
dc.date.accessioned2015-01-21T12:49:39Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:25:14Z-
dc.date.available2015-01-21T12:49:39Z-
dc.date.available2015-11-30T08:25:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/459-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Η χρήση του συναισθήματος της ενοχής σε διαφημιστικά μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου: Μια πειραματική μελέτη στα Google AdWords» εκπονήθηκε από τη Ράνια Ευαγόρου, φοιτήτρια του H΄ εξαμήνου του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη του Δρ. Λεωνίδα Χατζηθωμά και ολοκληρώθηκε το Μάιο του 2014. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την αποτελεσματικότητα του αισθήματος της ενοχής στις διαφημίσεις κοινωνικού περιεχομένου, οι οποίες εμφανίζονται στη μηχανή αναζήτησης Google με βάση τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει τους τρεις διαφορετικούς τύπους αισθήματος ενοχής (αντιδραστική, προκαταβολική, υπαρξιακή) και τα δύο επίπεδα έντασης της ενοχής (χαμηλή και μέτρια ένταση), όταν απευθύνονται σε χρήστες διαφορετικού επιπέδου ευαισθητοποίησης. Η μεθοδολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε για τη διεκπεραίωση της παρούσας έρευνας ήταν αυτή της ποσοτικής ανάλυσης. Πραγματοποιήθηκε μία πειραματική μελέτη (Field Experiment) για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων, χρησιμοποιώντας το διαφημιστικό πρόγραμμα Google AdWords. Δημιουργήθηκαν συνολικά οκτώ διαφημίσεις οι οποίες απευθύνθηκαν σε δύο κατηγορίες χρηστών, τους ευαισθητοποιημένους και τους μη ευαισθητοποιημένους με το σύνδρομο Down. Κατά τη διάρκεια προβολής των διαφημίσεων, πραγματοποιήθηκε συστηματικός έλεγχος της απόδοσής τους, καθώς και των λέξεων-κλειδιών τις οποίες χρησιμοποιούσαν οι χρήστες για να συνδεθούν με τις διαφημίσεις του πειράματος. Το πείραμα διήρκησε τέσσερις ημέρες, κατά τη διάρκεια των οποίων 39.645 χρήστες παρακολούθησαν τις διαφημίσεις, ενώ έκαναν κλίκ 162. Οι διαφημίσεις είχαν ως βασικό τους στόχο να προβάλουν ένα κοινωνικό θέμα, τη συμμετοχή στον 9ο διεθνή μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος» μαζί με τα παιδιά με Σύνδρομο Down και τον Σύλλογο Συνδρόμου Down. Τα στατιστικά στοιχεία συλλέχτηκαν από το AdWords σε μορφή αναφοράς και στη συνέχεια ακολούθησε στατιστικός έλεγχος μέσω του λογισμικού SPSS, έτσι ώστε να ελεγχθεί η ισχύς των υποθέσεων που τέθηκαν στη μελέτη. Το κύριο εύρημα της μελέτης είναι ότι η αποτελεσματικότητα των μηνυμάτων ενοχής εξαρτάται από το κοινό στο οποίο απευθύνονται, από τον τύπο και την ένταση της ενοχής: Οι χρήστες οι οποίοι είναι ευαισθητοποιημένοι με το σύνδρομο Down ανταποκρίνονται περισσότερο στα ενοχικά μηνύματα με προκαταβολικό τύπο ενοχής και με μέτρια ένταση. Αντίθετα, οι χρήστες οι οποίοι δεν είναι ευαισθητοποιημένοι με το σύνδρομο Down δεν ανταποκρίνονται στα ενοχικά μηνύματα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectCommercialsen_US
dc.subjectGoogle AdWordsen_US
dc.subject.otherΔιαφημήσειςen_US
dc.subject.otherΑίσθημα ενοχήςen_US
dc.subject.otherΔιαφημίσεις Κοινωνικού Περιεχομένουen_US
dc.titleΗ χρήση του συναισθήματος της ενοχής σε διαφημιστικά μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου. Μια πειραματική μελέτη στα Google AdWordsen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Ourania_Evagorou.pdf1.42 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
1_Ourania_Evagorou.pdf1.42 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

299
Last Week
0
Last month
3
checked on 4 Οκτ 2024

Download(s) 5

811
checked on 4 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα