Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/453
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓαζή, Αγγελική-
dc.contributor.authorΣοφοκλέους, Ηλιάνα-
dc.date.accessioned2013-07-17T09:19:38Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:25:07Z-
dc.date.available2013-07-17T09:19:38Z-
dc.date.available2015-11-30T08:25:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/453-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο “Παρουσίαση Εαυτού και Δυνητικό Σώμα στους Εικονικούς Κόσμους” εκπονήθηκε από την Ηλιάνα Σοφοκλέους, φοιτήτρια του Η’ εξαμήνου του τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου υπό την επίβλεψη της Δρ. Αγγελικής Γαζή και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2013. Οι εικονικοί κόσμοι, αποτελούν ένα προσομοιωμένο περιβάλλον σε υπολογιστή, στον οποίο οι χρήστες μπορούν να βρεθούν και να αλληλεπιδράσουν μέσω άβαταρ. Οι κόσμοι αυτοί έχουν γίνει αντικείμενο έρευνας από πολλούς ερευνητές, με σκοπό να εξετάσουν το κατά πόσο οι κόσμοι αυτοί επηρεάζουν τους χρήστες στην πραγματική τους ζωή. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να απαντήσει στα ερωτήματα που αφορούν την αίσθηση του εαυτού εντός της εικονικής, σε αντιδιαστολή με την φυσική, πραγματικότητα, καθώς επίσης και την αίσθηση του εαυτού μέσω της χρήσης του δυνητικού, παράλληλα με του φυσικού, σώματος. Τα αποτελέσματα της έρευνας προέρχονται από την ανάλυση περιεχομένου 15 συνολικά ημιδομημένων συνεντεύξεων. Ο τρόπος συλλογής δεδομένων έγινε μέσω του προγράμματος ειδοποίησης και αποστολής άμεσων μηνυμάτων (στο εξής ΙΜ) στον εικονικό κόσμο Second Life. Οι συμμετέχοντες ήταν όλοι ελληνικής καταγωγής και δεν υπήρξε κανένας άλλος περιορισμός σε θέματα φύλου και ηλικίας. Μετά την πραγματοποίηση της έρευνας, διαφάνηκε ότι οι Έλληνες χρήστες του εικονικού κόσμου Second Life, είτε χρησιμοποιούν τον πραγματικό τους εαυτό, είτε δημιουργούν ένα διαφορετικό, ο οποίος όμως περιέχει στοιχεία του πραγματικού. Παράλληλα, ο εαυτός των Ελλήνων χρηστών επηρεάζεται από την απουσία του φυσικού σώματος, καθώς η δυνατότητα διαφοροποίησης του πραγματικού σώματος και η ένταξη θετικών στοιχείων στο άβαταρ, αυξάνει το αίσθημα της αυτοπεποίθησης των χρηστών. Επιπρόσθετα, το συγκεκριμένο αίσθημα μεταφέρεται και στην πραγματική ζωή.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου,Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen_US
dc.subjectPossible Bodyen_US
dc.subjectVirtual Worldsen_US
dc.titleΠαρουσίαση εαυτού και δυνητικό σώμα στους εικονικούς κόσμουςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2012-2013en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ηλιάνα Σοφοκλέους - Πτυχιακή.pdf990.89 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

401
Last Week
0
Last month
15
checked on Aug 28, 2024

Download(s) 50

992
checked on Aug 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.