Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/435
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPatelis, Korinna-
dc.contributor.authorΓαβρίλοβα, Βέρα-
dc.date.accessioned2012-11-06T10:50:02Zen
dc.date.accessioned2013-05-14T10:45:48Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:24:44Z-
dc.date.available2012-11-06T10:50:02Zen
dc.date.available2013-05-14T10:45:48Z-
dc.date.available2015-11-30T08:24:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/435-
dc.description.abstractΗ αυξανόμενη χρήση των κοινωνικών μέσων και ο αμέτρητος όγκος δεδομένων, τον οποίο οι χρήστες αναρτούν σε αυτά οικειοθελώς, δημιουργούν ανησυχίες για την χρήση των προσωπικών δεδομένων από τα κοινωνικά μέσα. Το δημοφιλέστερο κοινωνικό μέσο το οποίο κυριαρχεί στο πεδίο των κοινωνικών μέσων και μονοπωλεί την αγορά είναι το Facebook. Οι χρήστες του Facebook αυξάνονται κατακόρυφα, καθώς και τα κέρδη τα οποία αυτό συσσωρεύει από τις διαφημίσεις. Επιπρόσθετα έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για την παραβίαση της ιδιωτικότητας, την εκμετάλλευση των προσωπικών δεδομένων και την πώληση τους σε διαφημιστικές και άλλες εταιρείες. Οι καταγγελίες αυτές εντείνουν τις ανησυχίες όσον αφορά στην ιδιωτικότητα των χρηστών του και εγείρουν μία σειρά θεμάτων προς μελέτη. Ένα από αυτά τα θέματα καλείται να καλύψει η παρούσα έρευνα, υιοθετώντας μία κριτική στάση απέναντι στο περιεχόμενο των σελίδων του Facebook. Η μελέτη στοχεύει στην ανάλυση ιστοσελίδων του Facebook, οι οποίες απευθύνονται προς δυνητικούς διαφημιστές, κυρίως εταιρείες. Η ανάλυση τους γίνεται υπό το πρίσμα της θεωρίας περί ιδιωτικότητας και της προσέγγισης της πολιτικής οικονομίας. Μέσα από την ανάλυση διακρίνονται οι λόγοι του Facebook οι οποίοι συμβάλλουν στην διάδοση της κυρίαρχης ιδεολογίας και την παραπλάνηση της κοινής γνώμης αναφορικά με την έννοια της ιδιωτικότητας. Τέλος, παρουσιάζονται οι έννοιες σχετικές με την ιδιωτικότητα σύμφωνα με την εννοιολόγηση τους από το Facebook. Επιπλέον, στόχος της μελέτης είναι η ανάλυση της σχέσης μεταξύ της διαφήμισης και της ιδιωτικότητας, καλύπτοντας το κενό που υπάρχει στην βιβλιογραφία και να εμπλουτίσει την ελληνόφωνη βιβλιογραφία σχετικά με αυτό το ζήτημα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent70 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectfacebook (Electronic resource)en_US
dc.subjectWeb archivesen_US
dc.subject.otherFacebook(Ηλεκτρονική πηγή)en_US
dc.subject.otherWeb αρχείαen_US
dc.titleΠολιτική οικονομία του ιστού :ιδιωτικότητα στις διαφημίσεις : μελέτη περίπτωσεις του facebooken_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2011-2012en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
πολιτική οικονομία.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

293
Last Week
0
Last month
6
checked on May 9, 2024

Download(s) 50

273
checked on May 9, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.