Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/409
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαρνάβας, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χριστίνα-
dc.date.accessioned2012-10-19T10:52:56Zen
dc.date.accessioned2013-04-26T10:19:42Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:11:16Z-
dc.date.available2012-10-19T10:52:56Zen
dc.date.available2013-04-26T10:19:42Z-
dc.date.available2015-11-30T08:11:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/409-
dc.description.abstractΟ τουρισμός εδώ και πολλά χρόνια αλλά κυρίως στις μέρες μας συνεχίζει να κινείται σε υψηλά επίπεδα φέρνοντας ένα σεβαστό ποσό εσόδων σε διάφορες τουριστικές χώρες. Οι τουριστικές περίοδοι χωρίζονται σε περιόδους αιχμής και μη αιχμής, δηλαδή με πιο απλά λόγια καλοκαιρινή και χειμερινή περίοδος. Ένας προορισμός καθίσταται ελκυστικός λόγω της φυσικής του ομορφιάς, των υποδομών, της κουλτούρα, της παράδοσης που διαθέτει και προβάλλει προς τα έξω. Αντίστοιχα θέματα παρουσιάζει και η Κυπριακή τουριστική βιομηχανία η οποία περιλαμβάνει τους μήνες αιχμής και μη αιχμής. Μέσα από διάφορα εργαλεία προβολής και προώθησης προσπαθούν όλοι οι φορείς, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας, να προβάλουν προς τα έξω τα θετικά της κάθε περιόδου. Ένα σεβαστό μερίδιο της αγοράς επιλέγει να ταξιδεύει και την περίοδο όπου η ζήτηση είναι χαμηλή. Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση του θέματος της προβολής και ανάπτυξης του εξω-αιχμιακού τουριστικού προϊόντος. Δηλαδή τι τυγχάνει προώθησης, με τι μέσα, ποιες είναι οι στοχευόμενες αγορές με ιδιαίτερη επικέντρωση στο τουριστικό προϊόν της Πάφου. Η προοπτική προβολής του τουριστικού προϊόντος ως ελκυστικού για αγορές σε περιόδους μη αιχμής είναι ένα θέμα πρακτικό το οποίο αφορά όλους τους φορείς του τουρισμού οι οποίοι ασχολούνται με τις υποδομές, με τις συγκοινωνίες, τα εστιατόρια, τα διάφορα είδη ψυχαγωγίας, καθώς και τα διάφορα είδη εναλλακτικού τουρισμού ώστε να τα προβάλουν σε ξένες χώρες. Η πρώτη ενότητα της εργασίας καλύπτη τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και περιλαμβάνει θεωρίες, βασικές αρχές, και συμπεράσματα. Ακολουθεί στη συνέχεια η ενότητα της μεθοδολογίας με την αιτιολόγηση της επιλεγείσας μεθοδολογίας και τις διαδικασίες της έρευνας. Έπεται η ανάλυση των δεδομένων η οποία δίδει απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα και τέλος τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για υιοθέτηη σχετικής πολιτικής και λήψης συγκεκριμένων μέτρων, καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent1 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectTourismen_US
dc.subject.otherΤουρισμόςen_US
dc.titleΠροβολή και ανάπτυξη του εξω-αιχμιακού τουριστικού προϊόντος της Κύπρου: η περίπτωση της Πάφουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/12en
dc.relation.deptDepartment of Hotel and Tourism Managementen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Management, Entrepreneurship and Digital Business-
crisitem.author.facultyFaculty of Management and Economics-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 5

289
Last Week
2
Last month
3
checked on Oct 5, 2024

Download(s) 5

94
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.