Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/404
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυμεού, Παύλος K.-
dc.contributor.authorΚυτράκη, Ζωή-
dc.date.accessioned2013-07-17T05:17:22Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:11:10Z-
dc.date.available2013-07-17T05:17:22Z-
dc.date.available2015-11-30T08:11:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/404-
dc.description.abstractΈνας οργανισμός στα πλαίσια της λειτουργίας του δέχεται συνεχώς επιρροές από εξωτερικούς παράγοντες που τον επηρεάζουν εσωτερικά. Το εσωτερικό μάρκετινγκ βοηθά στο να διαβεβαιωθεί ένας οργανισμός ότι το προσωπικό του γνωρίζει, κατανοεί και πιστεύει στο προϊόν που προσφέρει. Είναι λοιπόν, πολύ σημαντικό να χρησιμοποιεί το εσωτερικό μάρκετινγκ σαν πρακτική για να ανταπεξέρχεται με επιτυχία στις αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος. Εάν οι εργαζόμενοι δεν αποτελούν αγορά για έναν οργανισμό, εάν δεν υποστηρίζουν συνολικά την επιχείρηση και τις στρατηγικές του μάρκετινγκ, τότε οι πιθανότητες επιτυχίας του σχεδίου του οργανισμού είναι ελάχιστες. Το εσωτερικό μάρκετινγκ έχει πολύ μεγαλύτερη αξία για οργανισμούς του τομέα υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από συχνή εναλλαγή του προσωπικού, ενώ λόγω της φύσης τους, η λειτουργία τους στηρίζεται στο προσωπικό και στις σχέσεις του με τους πελάτες. Στην παρούσα διατριβή εξετάζεται το επίπεδο χρήσης του εσωτερικού μάρκετινγκ σαν εργαλείο σε δείγμα του τομέα φιλοξενίας της Κύπρου. Σκοπός αυτής της διατριβής είναι να γνωστοποιήσει τη σημασία χρήσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στα ξενοδοχεία και να μπορέσει να εξετάσει ένα ξενοδοχείο τον βαθμό στον οποίο το χρησιμοποιεί, με την χρήση του ερωτηματολογίου σαν εργαλείο. Διεξάχθηκε μία έρευνα στα πλαίσια λειτουργίας δύο ξενοδοχείων πέντε αστέρων, ενός τετράστερου και ενός τριάστερου του κυπριακού χώρου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το εσωτερικό μάρκετινγκ δεν αξιοποιείται και ότι δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις εφαρμογής του.en_US
dc.formatPDFen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού,Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectMarketing -- Cyprusen_US
dc.subjectInternal marketing -- Cyprusen_US
dc.subjectStaffen_US
dc.subjectBusiness -- Cyprusen_US
dc.titleΗ έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στον κλάδο φιλοξενίας της Κύπρουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/12en
dc.relation.deptDepartment of Hotel and Tourism Managementen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Management and Economicsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κυτράκη Ζωή.pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

452
Last Week
0
Last month
4
checked on May 9, 2024

Download(s) 50

1,143
checked on May 9, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.