Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/403
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοντογιώργης, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorΓεωργίου, Ελίνα-
dc.date.accessioned2013-07-17T05:16:54Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:11:07Z-
dc.date.available2013-07-17T05:16:54Z-
dc.date.available2015-11-30T08:11:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/403-
dc.description.abstractΣε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον ειδικά στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, αναμφίβολα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το ανθρώπινο δυναμικό της κάθε επιχείρησης. Η κάθε επιχείρηση στοχεύει στο να πραγματοποιήσει τα μέγιστα αποτελέσματα με βάση τους παραγωγικούς πόρους που διαθέτει. Παρόμοιες μελέτες που έχουν διεξαχθεί στο παρελθόν, αναφέρουν το πόσο σημαντική είναι η εργασιακή ικανοποίηση για τη λειτουργία μιας επιχείρησης. Άλλωστε στις μέρες μας, η μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης αποτελεί ένα από τα κύρια θέματα ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων. Από αυτή μπορεί να εξαρτηθεί η ικανοποίηση του πελάτη και με αυτό τον τρόπο θα αποφασίσει να επαναλάβει τη διαμονή του στο ξενοδοχείο αλλά επίσης θα βοηθήσει και στην διαφήμιση του. Το σωστά καταρτισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό αποδίδει καλύτερα με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια στρατηγική κερδοφορίας. Έχει αποδειχτεί λοιπόν πως η παρακίνηση και υποκίνηση των εργαζομένων, τόσο των μόνιμων όσο και των εποχιακών, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο τόσο στην ικανοποίηση τους στο χώρο εργασίας, όσο και στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η έρευνα αυτή επικεντρώνεται στην ξενοδοχειακή επιχείρηση και αναλύει τα ξενοδοχεία ως μονάδες που έχουν οικονομικό όφελος και οι οποίες βοηθούν ουσιαστικά στην προώθηση, και πώληση της φιλοξενίας. Στόχος αυτής της έρευνας λοιπόν είναι να εξετάσει και να αναλύσει τους παράγοντες παρακίνησης και εργασιακής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές μονάδες στα 4* και 5* ξενοδοχεία της Λεμεσού. Η συγκεκριμένη διπλωματική μελέτη περιλαμβάνει το θεωρητικό κομμάτι τις έρευνας, γίνεται η ανάλυση των παραγόντων παρακίνησης οι οποίοι επηρεάζουν τους υπαλλήλους των 4* και 5* ξενοδοχειακών μονάδων και ακολουθεί μια σειρά από διαδικασίες, οι προτάσεις και συμπεράσματα για την υλοποίηση της έρευνας. Τα πρωτογενή στοιχεία εντοπίστηκαν μέσα από την δημιουργία ενός ερωτηματολογίου το οποίο δόθηκε στους υπαλλήλους των ξενοδοχείων της Λεμεσού και στην συνέχεια έγινε μια ανάλυση των συμπερασμάτων.en_US
dc.formatPDFen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectHotel industry -- Cyprusen_US
dc.subjectInducementen_US
dc.subjectSatisfactionen_US
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την παρακίνηση και η ικανοποίηση των εργαζομένων σε ξενοδοχειακές μονάδες στα 4* και 5* ξενοδοχεία της Λεμεσούen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/12en
dc.relation.deptDepartment of Hotel and Tourism Managementen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Management and Economicsen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ελινα Γεωργίου.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

732
Last Week
2
Last month
8
checked on Jan 31, 2025

Download(s) 1

3,982
checked on Jan 31, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.