Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/400
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZopiatis, Anastasios-
dc.contributor.authorΧρίστου, Χρίστος-
dc.date.accessioned2012-10-19T05:14:41Zen
dc.date.accessioned2013-04-26T10:19:45Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:11:01Z-
dc.date.available2012-10-19T05:14:41Zen
dc.date.available2013-04-26T10:19:45Z-
dc.date.available2015-11-30T08:11:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/400-
dc.description.abstractΚαθώς η οικονομία αναπτύσσεται και η αγορά εργασίας διευρύνεται, η αναγνώριση της προσφοράς κάθε υπαλλήλου σε μία επιχείρηση, εκτός από το θετικό κλίμα που, αδιαμφισβήτητα, δημιουργεί στον εργασιακό χώρο, συμβάλλει παράλληλα τα μέγιστα στην καλλιέργεια ενός πιο πιστού, ευαισθητοποιημένου και αποδοτικού ανθρώπινου δυναμικού. Η παρούσα εργασία εξετάζει τον παράγοντα υποκίνησης που αποτελεί τον διαδικασία της παρότρυνσης ενός ατόμου ή ομάδας να προβεί σε ενέργειες για την επίτευξη ενός επιθυμητού στόχου, καθώς η κινητοποίηση των εργαζομένων είναι ένα θέμα που απασχολεί σε μεγάλο βαθμό τους manager αλλά και τους θεωρητικούς του χώρου της διοίκησης. Για το λόγο αυτό παρατίθενται οι κλασσικές προσεγγίσεις της Διοίκησης όπως τις θεωρίες του Maslow, του Hertzberg, του Vroom κ.ά. Για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη έρευνα ερευνήσαμε το τι περιλαμβάνει η σχετική βιβλιογραφία για τις θεωρίες και παράγοντες υποκίνησης των εργαζομένων. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο για το προσωπικό βάσης του τμήματος τροφίμων και ποτών το οποίο δόθηκε σε τέσσερα ξενοδοχεία τεσσάρων και άνω αστέρων, με το οποίο συλλέξαμε τις πληροφορίες που χρειαζόμασταν για να καταλήξουμε στον αρχικό μας στόχο. Για την δημιουργία των ερωτηματολογίων λήφθηκαν υπόψη οι πληροφορίες από δευτερογενής πηγές. Στη μεθοδολογία αναφέρουμε την επιλογή στρατηγικής, σκοπό έρευνας, τα ερευνητικά ερωτήματα, τον τρόπο επιλογής του δείγματος, την ανάπτυξη των ερευνητικών εργαλείων για τη συλλογή των δεδομένων και τη μέθοδο ανάλυσης των δεδομένων. Ακολούθως έγινε ανάλυση των ευρημάτων στη βάση του ερωτηματολογίου και καταγράφηκαν οι διάφορες πληροφορίες. Το επόμενο στάδιο ήταν η κριτική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν και εισηγήσεις βάσει της βιβλιογραφίας. Και τέλος ακολουθούν καταληκτικά σχόλια.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent1 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectHotel industryen_US
dc.subject.otherΞενοδοχειακή βιομηχανίαen_US
dc.titleΥποκίνηση προσωπικού βάσης στο τμήμα τροφίμων και ποτών στη ξενοδοχειακή βιομηχανίαen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/12en
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Management and Economicsen_US
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Hospitality and Tourism Management-
crisitem.author.facultyFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
crisitem.author.orcid0000-0002-5171-0200-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη Χρίστος Χρίστου.pdf193.8 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

310
Last Week
0
Last month
1
checked on Jan 31, 2025

Download(s) 50

110
checked on Jan 31, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.