Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/399
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαρνάβας, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΠοταμίτης, Σάββας-
dc.date.accessioned2012-10-18T06:38:46Zen
dc.date.accessioned2013-04-26T10:19:45Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:10:56Z-
dc.date.available2012-10-18T06:38:46Zen
dc.date.available2013-04-26T10:19:45Z-
dc.date.available2015-11-30T08:10:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/399-
dc.description.abstractΟι τουριστικές εκδηλώσεις και κατ’ επέκταση τα φεστιβάλ έχουν πλέον σημαντική συμβολή στις τοπικές οικονομίες διαφόρων προορισμών, και ειδικότερα στη βελτίωση της εικόνας του προορισμού, στην αύξηση του ποσοστού προσέλευσης τουριστών και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να διαπιστώσει κατά πόσον τα τοπικά φεστιβάλ της πόλης και επαρχίας της Λεμεσού αξιοποιούνται ως μέσο προσέλκυσης τουριστών εκτός της Κύπρου και με ποιους τρόπους επιτυγχάνεται αυτό. Ειδικότερα στην έρευνα εξετάζεται κατά πόσον αν υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ με το όποιο οργανώνεται και προωθείται ένα φεστιβάλ στην βάση των αναγκών των επισκεπτών. Για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη έρευνα ερευνήσαμε το τι περιλαμβάνει η σχετική βιβλιογραφία για τις τουριστικές εκδηλώσεις και συγκεκριμένα τα φεστιβάλ και το μάρκετινγκ των φεστιβάλ. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο για τους διοργανωτές των φεστιβάλ και ένα για τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού, με το οποίο συλλέξαμε τις πληροφορίες που χρειαζόμασταν για να καταλήξουμε στον αρχικό μας στόχο. Για την δημιουργία των ερωτηματολογίων λήφθηκαν υπόψη οι πληροφορίες από δευτερογενείς πηγές. Στη μεθοδολογία αναφέρουμε την επιλογή στρατηγικής, σκοπό έρευνας, τα ερευνητικά ερωτήματα, τον τρόπο επιλογής του δείγματος, την ανάπτυξη των ερευνητικών εργαλείων για τη συλλογή των δεδομένων και την μέθοδο ανάλυσης δεδομένων. Ακολούθως έγινε η ανάλυση των ευρημάτων στη βάση των δύο ερωτηματολογίων και καταγράφηκαν οι διάφορες πληροφορίες. Το επόμενο στάδιο ήταν η κριτική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν και εισηγήσεις βάσει της βιβλιογραφίας. Και τέλος ακολουθούν καταληκτικά σχόλια και προοπτική για μελλοντικές έρευνες.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.format.extent1 σ.en
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectFestivalen_US
dc.subject.otherΤουρισμόςen_US
dc.subject.otherΦεστιβάλen_US
dc.titleΦεστιβάλ και προσέλκυση τουρισμού : η περίπτωση της Λεμεσούen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/12en
dc.relation.deptDepartment of Hotel and Tourism Managementen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Management, Entrepreneurship and Digital Business-
crisitem.author.facultyFaculty of Management and Economics-
crisitem.author.parentorgFaculty of Tourism Management, Hospitality and Entrepreneurship-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη-Σάββας Ποταμίτης.pdf188.19 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

313
Last Week
0
Last month
3
checked on May 11, 2024

Download(s) 50

120
checked on May 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.