Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/358
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorZachariadis, Theodoros-
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Γεωργία-
dc.date.accessioned2013-07-11T09:54:31Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T07:49:11Z-
dc.date.available2013-07-11T09:54:31Z-
dc.date.available2015-11-30T07:49:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/358-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία παρέχει την εκτίμηση του κοινωνικού κόστους από τη χρήση των ιδιωτικών αυτοκινήτων στις αστικές περιοχές της Κύπρου. Οι υπολογισμοί πραγματοποιήθηκαν με βάση την Ευρωπαϊκή μεθοδολογία και τα δεδομένα της τοπικής οδικής κυκλοφορίας. Το κοινωνικό κόστος περιλαμβάνει τις επιπτώσεις από τα μέσα μεταφοράς όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση, τα οδικά ατυχήματα, η ηχορύπανση, η ατμοσφαιρική ρύπανση, η εκπομπή αερίων, οι κλιματικές αλλαγές καθώς και άλλες κοινωνικές επιδράσεις. Πέραν του κοινωνικού κόστους, υπάρχει ένα επιπλέον κόστος το ιδιωτικό το οποίο επωμίζεται ολοκληρωτικά ο χρήστης του οχήματος. Περιλαμβάνει το κόστος των καυσίμων και της συντήρησης του οχήματος. Με βάση τους υπολογισμούς που πραγματοποιήθηκαν το εξωτερικό κόστος κατά τις ώρες αιχμής μίας εργάσιμης μέρας είναι μέχρι και πέντε φορές μεγαλύτερο από ότι το ιδιωτικό. Το αποτέλεσμα αυτό συμπίπτει και με αποτελέσματα ερευνών άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, που αποδεικνύουν πως η κυκλοφοριακή συμφόρηση καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του συνολικού κοινωνικού κόστους. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση υπερβαίνει το ένα ευρώ ανά χιλιόμετρο κατά τη διάρκεια της αιχμής της κυκλοφορίας, το πρωί και το απόγευμα. Το υψηλό εξωτερικό κόστος αποτελεί την αιτία συζήτησης και ανεύρεσης πολιτικών με στόχο την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών και οικονομικών συνεπειών από τα μέσα μεταφοράς. Οι έντονες προσπάθειες των τελευταίων χρόνων του κράτους με το σχεδιασμό δημόσιας πολιτικής έχουν μειώσει αρκετά το κοινωνικό κόστος έναντι παλαιότερων χρόνων. Αυτή η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί και να ενισχυθεί από όλους ώστε να διορθωθεί αυτή η οικονομική και περιβαλλοντική αστοχία.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Περιβάλλοντος, Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος,Τεχνολογικό πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή , ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου τών πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectSocial costen_US
dc.subjectPublic transporten_US
dc.titleΕκτίμηση του κοινωνικού κόστους από τη χρήση αυτοκινήτων στις πόλεις της Κύπρουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/7en
dc.relation.deptDepartment of Environmental Science and Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Geotechnical Science and Environmental Managementen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Chemical Engineering-
crisitem.author.facultyFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
crisitem.author.orcid0000-0002-9452-3018-
crisitem.author.parentorgFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Γεωργία Χαραλάμπους.pdf1.18 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

275
Last Week
1
Last month
2
checked on 13 Μαρ 2025

Download(s) 5

766
checked on 13 Μαρ 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα