Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/358
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZachariadis, Theodoros-
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Γεωργία-
dc.date.accessioned2013-07-11T09:54:31Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T07:49:11Z-
dc.date.available2013-07-11T09:54:31Z-
dc.date.available2015-11-30T07:49:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/358-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία παρέχει την εκτίμηση του κοινωνικού κόστους από τη χρήση των ιδιωτικών αυτοκινήτων στις αστικές περιοχές της Κύπρου. Οι υπολογισμοί πραγματοποιήθηκαν με βάση την Ευρωπαϊκή μεθοδολογία και τα δεδομένα της τοπικής οδικής κυκλοφορίας. Το κοινωνικό κόστος περιλαμβάνει τις επιπτώσεις από τα μέσα μεταφοράς όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση, τα οδικά ατυχήματα, η ηχορύπανση, η ατμοσφαιρική ρύπανση, η εκπομπή αερίων, οι κλιματικές αλλαγές καθώς και άλλες κοινωνικές επιδράσεις. Πέραν του κοινωνικού κόστους, υπάρχει ένα επιπλέον κόστος το ιδιωτικό το οποίο επωμίζεται ολοκληρωτικά ο χρήστης του οχήματος. Περιλαμβάνει το κόστος των καυσίμων και της συντήρησης του οχήματος. Με βάση τους υπολογισμούς που πραγματοποιήθηκαν το εξωτερικό κόστος κατά τις ώρες αιχμής μίας εργάσιμης μέρας είναι μέχρι και πέντε φορές μεγαλύτερο από ότι το ιδιωτικό. Το αποτέλεσμα αυτό συμπίπτει και με αποτελέσματα ερευνών άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, που αποδεικνύουν πως η κυκλοφοριακή συμφόρηση καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του συνολικού κοινωνικού κόστους. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση υπερβαίνει το ένα ευρώ ανά χιλιόμετρο κατά τη διάρκεια της αιχμής της κυκλοφορίας, το πρωί και το απόγευμα. Το υψηλό εξωτερικό κόστος αποτελεί την αιτία συζήτησης και ανεύρεσης πολιτικών με στόχο την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών και οικονομικών συνεπειών από τα μέσα μεταφοράς. Οι έντονες προσπάθειες των τελευταίων χρόνων του κράτους με το σχεδιασμό δημόσιας πολιτικής έχουν μειώσει αρκετά το κοινωνικό κόστος έναντι παλαιότερων χρόνων. Αυτή η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί και να ενισχυθεί από όλους ώστε να διορθωθεί αυτή η οικονομική και περιβαλλοντική αστοχία.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Περιβάλλοντος, Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος,Τεχνολογικό πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή , ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου τών πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectSocial costen_US
dc.subjectPublic transporten_US
dc.titleΕκτίμηση του κοινωνικού κόστους από τη χρήση αυτοκινήτων στις πόλεις της Κύπρουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/7en
dc.relation.deptDepartment of Environmental Science and Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Geotechnical Science and Environmental Managementen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Chemical Engineering-
crisitem.author.facultyFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
crisitem.author.orcid0000-0002-9452-3018-
crisitem.author.parentorgFaculty of Geotechnical Sciences and Environmental Management-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Γεωργία Χαραλάμπους.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

262
Last Week
0
Last month
2
checked on Oct 5, 2024

Download(s) 50

698
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.