Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29478
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPampoulou, Eliada-
dc.contributor.authorΑντωνίου, Θεοδώρα-
dc.date.accessioned2023-06-23T07:56:20Z-
dc.date.available2023-06-23T07:56:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/29478-
dc.descriptionCerebral Palsy is a neurodevelopmental disorder that affects several areas such as communication, feeding / swallowing and movement. Therefore, the clinical management of the symptoms of these individuals needs a multidisciplinary approach. The purpose of this research is to investigate the experiences of members of multidisciplinary team that support people with Cerebral Palsy using Augmentative and Alternative Communication in Cyprus. In order to carry out this research, the sample collected included a total of ten adult women who work permanently in a Day Care Center and communicate directly with people with Cerebral Palsy. More specifically, the sample was divided into two equal groups, the caregivers and the various specialties (psychologist, sociologist, speech therapist, physiotherapist, music therapist) who support these individuals. Data collection was conducted through a semi-structured interview that included fourteen questions. The results of the survey highlighted the use of aided and unaided communication modes by members of the scientific team communicating with people with Cerebral Palsy. The difficulties encountered by the members of the multidisciplinary team were also highlighted, when trying to communicate effectively with people with Cerebral Palsy, emphasizing the great importance of non-verbal communication and its effectiveness in the daily living of people with Cerebral Palsy. As a result of the above difficulties, the provision of Augmentative and Alternative Communication is absolutely necessary. Moreover, the need to support these individuals by multidisciplinary teams was presented, in order to provide quality services for their long-term rehabilitation needs.en_US
dc.description.abstractΗ Εγκεφαλική Παράλυση είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή η οποία επηρεάζει διάφορους τομείς όπως ο τομέας της επικοινωνίας, της σίτισης / κατάποσης και της κίνησης. Συνεπώς, η κλινική διαχείριση των συμπτωμάτων αυτών των ατόμων χρήζει πολυεπιστημονικής προσέγγισης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των εμπειριών των μελών πολυεπιστημονικής ομάδας που στηρίζουν άτομα με Εγκεφαλική Παράλυση και χρησιμοποιούν Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία στην Κύπρο. Για την διεκπεραίωση του σκοπού της έρευνας συλλέχθηκε δείγμα που περιελάμβανε στο σύνολό του δέκα ενήλικες γυναίκες που εργάζονται μόνιμα σε ένα Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας και επικοινωνούν άμεσα με άτομα με Εγκεφαλική Παράλυση. Πιο συγκεκριμένα, το δείγμα χωρίστηκε σε δυο ισάξιες ομάδες, των φροντιστριών και των διαφόρων ειδικοτήτων (ψυχολόγος, κοινωνιολόγος, λογοθεραπεύτρια, φυσιοθεραπεύτρια, μουσικοθεραπεύτρια) που στηρίζουν αυτά τα άτομα. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ημι-δομημένης συνέντευξης που περιελάμβανε δεκατέσσερις ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τη χρήση βοηθητικών και μη βοηθητικών τρόπων επικοινωνίας που χρησιμοποιούν μέλη επιστημονικών ομάδων για να επικοινωνήσουν με τα άτομα με Εγκεφαλική Παράλυση. Επίσης επισημάνθηκαν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα μέλη της επιστημονικής ομάδας, στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με τα άτομα με Εγκεφαλική Παράλυση, υποστηρίζοντας την τεράστια σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας και της αποτελεσματικότητάς της στη διαβίωση των ατόμων με Εγκεφαλική Παράλυση. Λόγω των δυσκολιών αυτών είναι επιτακτική η παροχή υπηρεσιών Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας. Επιπρόσθετα στα αποτελέσματα παρουσιάστηκε η ανάγκη στήριξης των ατόμων με Εγκεφαλική Παράλυση από πολυεπιστημονικές ομάδες, για την βέλτιστη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στις μακροχρόνιες ανάγκες αποκατάσταση τους.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕγκεφαλική Παράλυσηen_US
dc.subjectΠολυεπιστημονική Ομάδαen_US
dc.subjectΕπαυξητική Επικοινωνίαen_US
dc.subjectΕναλλακτική Επικοινωνίαen_US
dc.subject.otherCerebral Palsyen_US
dc.subject.otherMultidisciplinary Teamen_US
dc.subject.otherAugmentative Communicationen_US
dc.subject.otherAlternative Communicationen_US
dc.titleΕμπειρίες μελών επιστημονικής ομάδας που στηρίζουν με εγκεφαλική παράλυση και χρησιμοποιούν επαυξητική και εναλλακτική επικοινωνίαen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2022-2023en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-6904-195X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ABSTRACT_Θεοδώρα Αντωνίου_2023_BSC.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ155.96 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

80
Last Week
0
Last month
5
checked on Oct 5, 2024

Download(s) 50

60
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons