Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26833
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMichail, Koralia-
dc.contributor.authorΒασκανά, Ιωάννα-
dc.date.accessioned2022-08-04T09:45:13Z-
dc.date.available2022-08-04T09:45:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26833-
dc.descriptionBackground: Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) can have great difficulty changing their habits and this can affect the psychological well-being of both children and their parents. For this reason, it is important to conduct studies that can provide effective interventions to children and parents with autism in order to adapt to the pandemic of coronavirus disease 2019 (COVID-19). Aim: The purpose of this study was to investigate (review, evaluate) effective interventions in children with ASD and their families for their proper adaptation to the pandemic. Material and Method: For this systematic review, the method used was the search of the relevant international literature in databases (PubMed and google scholar) with keywords (Asd or autism or spectrum disorder) and (interventions or parent training or telehealth) and (covid19 or pandemic) in all combinations. Results: The search resulted in 12 studies, during the period 2020-2022, that met the predefined criteria. Parents / caregivers who attended support / education programs and enabled their child to receive distance therapy were able to maintain the skills that their child had developed in relation to the untreated families. Conclusions: Through the search of the literature it was found that quadrilateral can have a significant effect on the support of autism and can be seen as the opposite of treatment.en_US
dc.description.abstractΕισαγωγή: Τα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με διαταραχή στο φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) μπορεί να έχουν μεγάλες δυσκολίες όταν αλλάζουν οι συνήθειες τους και αυτό μπορεί να επηρεάσει την ψυχολογική ευημερία τόσο των ίδιων των παιδιών όσο και των γονιών τους. Τέτοιες αλλαγές έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας, και για αυτό είναι σημαντικό να εξεταστούν μελέτες που μπορούν να δώσουν αποτελεσματικές παρεμβάσεις σε παιδιά και γονείς με αυτισμό προκειμένου να προσαρμοστούν στην πανδημία της νόσου COVID-19. Επίσης ίδιες παρεμβάσεις μπορούν να προσφέρουν ετοιμότητα και για άλλες μελλοντικές καταστάσεις καθώς κάποια στιγμή η πανδημία θα καταλήξει σε επιδημική μορφή αλλά οι παρεμβάσεις θα μπορούν να εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούνται. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας υπήρξε η διερεύνηση (ανασκόπηση , εκτίμηση) αποτελεσματικών τεχνολογικών παρεμβάσεων σε παιδιά με ΔΑΦ και στις οικογένειές τους για την κατάλληλη προσαρμογή τους στην πανδημία. Υλικό και Μέθοδος: Για αυτήν την συστηματική ανασκόπηση η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν η αναζήτηση της σχετικής διεθνούς βιβλιογραφίας σε βάσεις δεδομένων (PubMed και google scholar) με λέξεις κλειδιά (asd or autism or spectrum disorder) και (interventions or parent training or telehealth ) και (covid19 or pandemic ) σε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς. Αποτελέσματα: Η αναζήτηση κατέληξε σε 12 μελέτες, κατά την περίοδο 2020-2022, που πληρούσαν τα προκαθορισμένα κριτήρια. Οι γονείς/φροντιστές που παρακολουθούσαν τα προγράμματα υποστήριξης/εκπαίδευσης και έδωσαν στο παιδί τους την δυνατότητα για εξ αποστάσεως θεραπεία έχουν καταφέρει να διατηρήσουν της δεξιότητες που είχε αναπτύξει το παιδί τους σε σχέση με τις οικογένειες που δεν λάμβαναν θεραπεία. Συμπεράσματα: Μέσα από την αναζήτηση της βιβλιογραφίας διαπιστώθηκε πως η τηλε-υγεια μπορεί να επιφέρει αρκετά στην υποστήριξη του αυτισμού και μπορεί να φανεί αντάξια της δια ζώσης θεραπείας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαταραχή στο φάσματος του αυτισμούen_US
dc.subjectΕκπαίδευση γονέωνen_US
dc.subjectΠαρέμβασηen_US
dc.subjectΕξ αποστάσεως θεραπείαen_US
dc.subjectCovid 19en_US
dc.subject.otherAutismen_US
dc.subject.otherSpectrum disorderen_US
dc.subject.otherParent educationen_US
dc.subject.otherInterventionsen_US
dc.subject.otherTelegramsen_US
dc.subject.otherCovid 19en_US
dc.titleΤεχνολογικές παρεμβάσεις υποστήριξης γονέων και παιδιών στο φάσμα του αυτισμού κατά την διάρκεια της πανδημίας COVID-19en_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Nursingen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-1795-4324-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ιωάννα Βασκανά Περίληψη.pdfAbstract150.87 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

171
Last Week
1
Last month
3
checked on Oct 10, 2024

Download(s) 1

106
checked on Oct 10, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons